Braaf paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Braaf paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 09:17

Ik ben voor kennissen op zoek naar een uiterst betrouwbaar paard. Dit paard mag van elke leeftijd zijn maar niet ouder dan 11/12. Ook graag een leuk stokmaatje (max. 1.72). Springen of dressuur of papieren maakt niet uit. Het belangrijkste is dat dit paard ook bereden kan worden door kinderen (leeftijd 11/12) en braaf op stal is...weet iemand zo'n paard wat beetje in een lage/normale prijsklasse valt? Hoeft geen wedstrijdervaring te hebben als die maar goede kennis heeft van de basis. PB me maar voor info.

Let_be

Re: Braaf paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:54

Kijk op Marktplaats.nl
Of hier op de verkoopsforum.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:23

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:36

Clown ik denk dat ze personen zoeken met contacten met iem. die een paard verkoopt
al die sites goed en wel, maar ze kunnen je wat wijsmaken ook, of je koopt een platgespotenpaard ofzo.
Het is zeker niet altijd zo, maar wel een mogelijkheid. En ik dnek dat er meer kans is dat je daar een miskoop zal doen dan via een kennis.
Kwestie dat die kennis nog mensen moet onder ogen komen enzo.

en succes op je zoektocht,..

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 00:05

Ik denk dat je ook bij een kennis een paard moet laten keuren!

Platspuiten?

Laat dan gelijk even bloedtrekken.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:01

Een vrouw van de vorige stal waar ik reed heeft dr paard te koop staan. Het is een ruin. En het is echt een van de braafste paarden die ik heb gezien ! Zelfs de kleinste kinderen kan je dr op zetten!
Ze had een tijd geleden nog een advertentie op marktplaats staan. Ik zal eens kijken of ik die nog kan vindne.