Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Huisvrouw schreef:Toen mijn paardje homeopathische medicijnen kreeg omdat de reguliere artsen niet meer wisten wat ze moesten, vertelde de homeopaat, overigens ook dierenarts, er ook bij dat de klacht eerst erger kan worden voordat het verbeterd. Wel was het belangrijk het goed in de gaten te houden. Voor welk virus gebruik je homeopathische middelen?
Bij mijn paard zijn de klachten overigens nooit eerst erger geworden voordat ze verbeterden.
Anita_D schreef:Dat klopt vaak wel.
Onze pony is een half jaar lang behandeld met homeopatische middelen en de eerste vier weken zagen wij geen vooruitgang, het werd zelfs wat slechter.
Daarna kan het ineens heel hard vooruit gaan.
Op zich wel moeilijk, want je moet geduld hebben en dat is niet fijn als je paard zo ziek is.
Je geeft elke dag dat spul, en ziet geen resultaat, niet echt motiverend.
Maar net als je denkt, ik kan er beter mee stoppen, of het werkt niet, dan gaat het bergopwaarts, en soms heel snel ineens.
Onze pony werd behandeld voor vergifiging (Jacobskruiskruid) en kreeg twee keer per dag poeder en vier keer per dag druppels, waaronder ook druppels voor de lever.
Emaartje schreef:Anita_D schreef:Dat klopt vaak wel.
Onze pony is een half jaar lang behandeld met homeopatische middelen en de eerste vier weken zagen wij geen vooruitgang, het werd zelfs wat slechter.
Daarna kan het ineens heel hard vooruit gaan.
Op zich wel moeilijk, want je moet geduld hebben en dat is niet fijn als je paard zo ziek is.
Je geeft elke dag dat spul, en ziet geen resultaat, niet echt motiverend.
Maar net als je denkt, ik kan er beter mee stoppen, of het werkt niet, dan gaat het bergopwaarts, en soms heel snel ineens.
Onze pony werd behandeld voor vergifiging (Jacobskruiskruid) en kreeg twee keer per dag poeder en vier keer per dag druppels, waaronder ook druppels voor de lever.
ow oke!!!dus het kan wel,toevallig da tje ook wat voor de lever had wee tje nog welke?gr