torion of barefoot?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Auks

torion of barefoot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 23:13

Wie heeft ervaring met een torsion zadel of een barefoot zadel op ijslanders en wil deze ervaringen met mij delen?
Ook ben ik benieuwd welke maat je dan hebt...
Aangezien ze maat 1 aangeven voor een ijslander, maar maat 2 voor mensen met mijn formaat kont. Haha!

Auks

Zamora

Re: torion of barefoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 23:21

ik rijd zelf met een barefoot maat 1 op onze ijs en fjord en dat gaat gewoon prima. Blijft super liggen, beter dan op de fjord. En tölten gaat ook beter.

Auks

Re: torsion of barefoot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 23:25

is de zit ook groot genoeg voor jou dan?
Daar ben ik namelijk een beetje bang voor...
maar goed kan er eentje proberen, heb jij dat ook eerst gedaan?

Auks

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 23:40

Ik heb zelf ruimte genoeg(je kan dat achterste dingetje laten verplaatsen, verder naar achteren)
Ik had wel een testzadel besteld maar ik moest hier dan langer opwachten dan dat ik er meteen zou bestellen. Ik had echt een ander zadel nodig dus... maar misschien als je twijfeld dat je beter wel eerst een testzadel kan nemen Lachen

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 17:51

Ik zelf heb geen ervaring met een torsion of barefoot, maar mijn stalgenootjes hebben er wel een. Ik heb een torsion en een barefoot in mijn handen gehad en je voelt en ziet het verschil. De torsion voelt veel steviger aan dan de barefoot en is ook iets groter, maar dat zie je ook weer in de prijs terug. Ik zelf zou gewoon een barefoot nemen, die zijn niet zo achterlijk duur Bloos

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:01

ja daarom en de barefoot bevalt mij prima hoor Lachen heb hem nou vanaf augustus...en kan nog steeds niet zonder Ja

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:39

ik heb een Barefoot, als ik ooit geld genoeg heb, ga ik een Torsion kopen, zo'n leuk kleurtje zadel lijkt me wel wat.

Voor mij nooit meer een boomzadel, mijn paard loopt veel beter met een boomloos zadel

Auks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 21:09

barefoot heb ik ook gezien in rood en groen dus voor de kleur hoef je het niet te doen dnek ik Lachen