ff vragen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

twist

ff vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 22:40

hoi nou ik heb een klein probleem
mijn knollie heeft zijn deken uit getrokken in de wei
hoe hij het heeft gedaan ik zou het niet weten want de deken was dus helemaal vast en dicht dus het blijft raar
maar oke me deken is nu dus heel erg nat en onder de modder maar ik heb geen andere deken
kan het nu heel veel kwaad als ik hem nu zonder deken laat staan tot de deken weer droog is ?
en zou ik me water dichte deken in de droger kunnen gooien ?
of beter niet ?
hij staat 24/7 buiten zou het nou heel erg zijn die paar dagen zonder deken
hoop er snel wat van te horen

Climax

Re: ff vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 23:05

Ik zou hem niet zomaar zonder deken laten staan als hij normaal altijd onder een normale winterdeken staat nee.

Of dat ding in de droger kan, ik heb geen idee Tong uitsteken

Kan je niet zolang van iemand anders ff wat lenen dat hij maar tijdelijk even iets op heeft?

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 23:18

niet in de droger stoppen hoor! je deken wordt er niet beter van maar de droger al helemaal niet. Al dat zand?

Kun je hem niet in een garage of bijkeuken een nachtje over de verwarming hangen? mocht ie druppen kun je er altijd nog wat oude handdoeken overhangen die ook het vocht opnemen. Dan is ie morgen wel redelijk droog en kan hij weer op.(hij hoeft ook alleen maar aan binnenkant droog te zijn, de rest droogt op je paard wel weer.)

Probeer ook te zorgen dat je altijd een reserve deken hebt. Er gaat soms wel iets stuk. Als je paard altijd met deken staat moet je nu wel iets gaan verzinnen. zijn er geen paardeneigenaren/ kennissen in de buurt waar je zolang een deken van kan lenen?

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 23:22

twist schreef:
hoe hij het heeft gedaan ik zou het niet weten want de deken was dus helemaal vast en dicht dus het blijft raar

Deken zonder bilkoorden? Haha!

Met rollen is ie omhoog gegaan, dan gaat ie over zijn hoofd, en dan loopt je paard dus even met een short om Clown , en als ie dan gaat grazen valt de deken van zijn hoofd.
Een deken met bilkoorden voorkomt dit dus.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 10:58

Zet hem niet zonder deken, het is op mn werk ook gebeurt en dat paard moet nu volgende week naar de kliniek voor een onderzoek. Waarschijnlijk Longonsteking!!

twist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 11:50

QuijoSavan schreef:
Zet hem niet zonder deken, het is op mn werk ook gebeurt en dat paard moet nu volgende week naar de kliniek voor een onderzoek. Waarschijnlijk Longonsteking!!

ja oke nou de deken er dan maar op he Knipoog

bedankt mensen !