Piaffe Ruitersport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Piaffe Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 20:32

Ik dacht er al eens een topic van vorobij zien te komen, maar ik kon niets vinden... Dus dan maar zo. Sorry als het 't zoveelste topic erover is...

Ik was even aan het snuffelen, en liep tegen een aantal leuke dingen aan op http://www.piafferuitersport.nl/ .
Nu ben ik benieuwd naar ervaringen, of jullie tevreden zijn over de producten, over het bestellen, de levertijd etc etc.

Ik ben altjid een beetje terug houdend als het gaat om het over internet producten bestellen, is dat hier terecht?

Liselot

Re: Piaffe Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 20:43

ik heb alleen maar goede ervaringen met deze online winkel.
zorg wel dat je van te voren betaald, want als je het via incasso laat doen kan de levertijd wat hoog oplopen.
als je vooruit betaald heb je het met 3 dagen thuis (als het op voorraad is)

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:39

Prima zaak!! ruilen gaat ook altijd netjes Lachen
levering altijd op tijd!!

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:40

superzaakje!net nog een mailtje met compliment verstuurd,altijd netjes op tijd geleverd en alles voor leuke prijzen,hele aardige mensen,zeker aanrader! Haha!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:41

Ik heb een slechte ervaring met Piaffe!

Ik bestelde 3-in-1 beschermers, maakte dezelfde avond nog geld over. Na twee weken had ik nog niks ontvangen (ook geen mail dat het iets langer ging duren of zo).
Toen heb ik dus een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef, kreeg ik een mail terug dat ze het toevallig net die middag binnen hadden gekregen en dat het onmiddelijk naar me opgestuurd zou worden. (wel heel toevallig!)
Twee dagen later lag er inderdaad een pakketje van piaffe, dus ik helemaal blij, totdat ik het open maakte! Bleek dat ze transportbeschermers hadden opgestuurd.. Verward
Ik gelijk gebeld, moest ik het maar terug sturen (kost dus 5,50 euro, die 5,50 zou ik dan in een envelopje bij de 3-in-1 beschermers opgestuurd krijgen). Toen ik uiteindelijk de 3-in-1 beschermers kreeg (meer dan een maand nadat ik mijn bestelling had gedaan ) zat die 5,50 euro er dus gewoon niet bij! Boos! Kon ik daar ook weer achteraan gaan bellen....

Voor mij dus geen Piaffe meer, ik ga wel gewoon naar een ruitersportzaak hier in de buurt!

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:47

Ik heb hele goede ervaring met hun.
Het bestelde had ik binnen een week binnen, ik laat het overigens onder rembours verzenden.

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:49

Ik heb eerlijk gezegd ook een mindere ervaring met hun, als je het wilt weten mag je me pb-en.

Maar uiteindelijk heb ik m'n spullen wel gekregen iig!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:58

Ik heb ook hele goede ervaringen met Piaffe.
Ik heb 2 keer wat besteld bij hun, en beide keren alles perfect binnen gekregen. Lachen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 22:00

Ooit een e-mail gestuurd met een vraag over een product, nooit antwoord op gekregen.
Nou dan niet hoor, ga wel naar een ander.

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 22:01

ik zelf heb er ook wat besteld,ging goed,vond het alleen wat lang duren.

ik meende dat ik in dat andere toppic van piaffe ook een soort gelijk verhaal had gelezen,dat ze bestelling niet kreegde,en als ze contact opnamen wat anders toe gestuurd kregen.
maarja,ik denk dat iedere zaak wel zo zijn problemen heeft.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 22:09

Ik heb ook 2 keer wat besteld bij piaffe, en dat ging altijd goed.
Ik vond het ook wel wat lang duren, maar dat kwam omdat ik betaalde via automatische incasso.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:37

Alleen maar goede ervaringen met Piaffe.
Goede service, lage prijzen, top.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:39

Ik heb meerdere keren iets bij piaffe besteld, ben er opzich wel tevreden over alleen vind ik de levertijd wat lang. Maar dat kwam omdat ik het van m'n rekening af liet schrijven.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:40

ik heb nu een regendeken bestelt. Meteen dezelfde dag het geld overgemaakt. Ik had een maat groter besteld omdat ze de goeie maat niet meer hadden. Toen kreeg ik keurig een mailtje dat zij toch nog een deken in mijn maat hadden liggen. De bestelling kon nog gewisseld worden. Dit was voor het weekend. Ik wacht nog op de deken, geen idee wanneer ik die binnenkrijg, maar met dit weer Haha!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:58

Zelf heb ik goede ervaringen met Piaffe!

Nu zal ik er alleen niets meer gaan kopen, heb zelf een onlineshop Lachen

Er staat al wel wat op, nog niet alles!

Zie: www.pourcheval.nl Lachen

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:21

Goede ervaringen. Er wordt niet altijd het goede product opgestuurd (verkeerde kleur deken, verkeerde maat dekje) niet netjes, maar uiteindelijk komt het (net als in sprookjes Haha! ) altijd weer goed. Ik vind dit -als negatief punt- niet opwegen tegen de &*()$^service van Divoza (waar ik overigens ook nog regelmatig kom hoor, rijbroeken en jassen durf ik bv niet over internet te bestellen). Dus als ik eens een halster oid nodig heb (wat is nodig hebben? Bloos ) dan zal ik eerst even bij Piaffe gaan kijken (en duidelijk aangeven WELKE MAAT EN KLEUR Clown Knipoog ik wil) en dan pas bij Divoza.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:22

Amulet schreef:
Goede ervaringen. Er wordt niet altijd het goede product opgestuurd (verkeerde kleur deken, verkeerde maat dekje) niet netjes, maar uiteindelijk komt het (net als in sprookjes Haha! ) altijd weer goed. Ik vind dit -als negatief punt- niet opwegen tegen de &*()$^service van Divoza (waar ik overigens ook nog regelmatig kom hoor, rijbroeken en jassen durf ik bv niet over internet te bestellen). Dus als ik eens een halster oid nodig heb (wat is nodig hebben? Bloos ) dan zal ik eerst even bij Piaffe gaan kijken (en duidelijk aangeven WELKE MAAT EN KLEUR Clown Knipoog ik wil) en dan pas bij Divoza.

Je mag ook bij mijn site kijken Bloos

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:46

Haha Figora, dat heb ik aaaaaaallang gedaan. Volgens mij is er geen enkele webwinkel waar ik nog niet geweest ben. Misschien wanneer ik over 5 jaar weer eens een halster nodig heb Haha! dat ik dan bij jou een halstertje kom bestellen, denk dat die maple red mijn peerdje wel erg mooi staat. Maar na een bezoekje aan divoza (jàwel) vanmiddag zijn de centjes eerst weer op Clown

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:49

Amulet schreef:
Haha Figora, dat heb ik aaaaaaallang gedaan. Volgens mij is er geen enkele webwinkel waar ik nog niet geweest ben. Misschien wanneer ik over 5 jaar weer eens een halster nodig heb Haha! dat ik dan bij jou een halstertje kom bestellen, denk dat die maple red mijn peerdje wel erg mooi staat. Maar na een bezoekje aan divoza (jàwel) vanmiddag zijn de centjes eerst weer op Clown

Oke! maar niet vergeten dan he Lachen

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:51

Alhoewel ik in eerdere topics nog wel wat kritiek had op piaffe is dit inmiddels helemaal veranderd.

Ik vond het nogal vervelend dat er bij geen voorraad niet even een mailtje werd verstuurd etc en dat je er zelf achteraan moest.

Echter mijn ervaringen worden steeds beter!

Inmiddels staat in de bevestigingsmail ook al het een en ander over de levertijd enzo dus ik ben helemaal tevreden Haha!

Problemen en/of minpuntjes kunnen altijd voorkomen, ik vind het persoonlijk belangrijker hoe dit opgepakt wordt en dat is erg goed geweest.

Complimenten daarvoor!
En qua prijs is het ook top natuurlijk Haha!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 07:36

prima service, niks te klagen! Cool

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 08:55

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Piaffe. (ok er wel 1 keer voorgekomen dat mijn bestelling nogal op zich liet wachten Bloos ).
Ik ben er erg blij mee, ook als je iets zoekt, je stuurt ze even een mail en ze zoeken het voor je uit. Ik heb er vaker spullen besteld, en het is bij mij NOOIT voorgekomen dat ik iets in de verkeerde maat of kleur opgestuurd heb gekregen.
Het is een goede, overzichjtelijke webshop, waar producten worden aangeboden tegen (heeeeel erg) lage prijzen. En alhoewel ze al laag zitten met hun prijzen, vergeleken met een willekeurige winkel/webshop, hebben ze vaak ook nog acites/aanbiedingen bovenop die lage prijzen.

Ik zou als ik jou was gewoon een keer bestellen....

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 10:53

Ik heb net gisteren voor het eerst wat van Piafferuitersport besteld, spannend hoor Haha! Het is nu alleen nog even wachten op mn halster en boek. De winkel zelf vind ik erg mooi en overzichtelijk, dat helpt wel enorm. En er zijn ook veel producten zodat je niet bij tien verschillende onlineshops wat hoeft te bestellen totdat je je setje compleet hebt. Dat vind ik ook een groot pluspunt! Knipoog

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:09

ik heb tot nu toe bijna al mn spullen daar gekocht. En k ben heel tevreden Haha!

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:43

ik ben opzich wel tevreden over de prijzen, maar ik heb er 2 keer iets besteld, en beide keren kreeg ik een verkeerde maat/kleur opgestuurd.
Maar ik kon alles gewoon weer terugsturen, kreeg de verzendkosten vergoed en kreeg de goede maat toegestuurd.
Het is wel lastig, maar dat maakt niet zoveel uit vergeleken met de prijzen Haha!