Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Countrygurl schreef:Nou heb ik al een lange tijd terug gelezen in een boekje dat je dat absoluut niet moet doen want er kan een botje breken als je perongeluk te hard slaat.
(echt waar) 
maar wel gezien het aantal keren dat hij z'n kop stoot, precies bovenop tussen z'n oren en keihard! Als dat zo'n kwetsbaar plekje is, dan zou dat in 10 jaar tijd toch wel een keer mis gegaan moeten zijn he?
) Of misschien gewoon een paard met een extreem harde kop? 

Margreet schreef:Ik geloof er geen bal van, dan had ik allang een morsdood paard moeten hebben.
Niet dat ik 'm zo vaak sla daar hoormaar wel gezien het aantal keren dat hij z'n kop stoot, precies bovenop tussen z'n oren en keihard! Als dat zo'n kwetsbaar plekje is, dan zou dat in 10 jaar tijd toch wel een keer mis gegaan moeten zijn he?
Hij geeft er niks om (en leert er helaas ook niks van) Of misschien gewoon een paard met een extreem harde kop?

lailapri schreef:waarom stijgert een paard, merk dat heel vele zich dat niet eens afvragen, ik heb meegemaakt door pijn of omdat ze het niet snappen of door angst. En een paard dat stijgert moedwillig omdat hij heeft uitgevonden dat hij dan ergens onderuit kan komen of wat dan ook, zou het veel nut hebben dan een klap te geven, ik weet zeker dat die van mij dan zullen denken, die klap overleef ik wel, maar ik ben er wel mooi vanaf of iets dergelijks, en het evengoed gewoon doen. Ik ga altijd doodnormaal verder alsof ik niets door heb, (zolang het niet vevaarlijk word, lee: paard dat niet al te hoog stijgert) paard heeft mij er dus niet mee, en als dat het doel is, heeft hij er dus niets aan en doet hij het niet meer, zelfde als bokken. waarom zou je hem een klap geven....
!!!

Sanet schreef:. Het lijkt me dat een paard sowieso niet zo zo snel een bot breekt. En je moet wel HEEL hard slaan wil je een botje breken..
Citaat:Ja dat staat ook in een oude penny van me(echt waar)
[size]
Die mag die van mij dan wel permanent om hebben op stal,want stel je voor
Nee hoor, ik geloof er geen barst van!
, je kan ook aan je lesgever vrager wat die zou doen...