Thorowgood zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Odi

Thorowgood zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 17:23

Er zijn hier vast en zeker al veel topics over geweest, maar ik kan geen zoekfunctie vinden Verward .
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit merk? Met name het endurance model of het 3 in 1 model (springen, dressuur en buitenrit zadel).

Alvast bedankt.

HippoLogic

Re: Thorowgood zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 19:52

Met de endurence heb ik geen ervaring. Mijn instructrice heeft verschillende thorowgood (kunststof) zadels en ik zie dat ze bij haar, ook na een jaar of vier, nog mooi zijn. Voordeel is natuurlijk het lichtgewicht en dat ze onderhoudsvrij zijn. In de winkel heb ik wel eens zo'n 3 in 1 model gedemonstreerd gekregen. Echt super leuk. Aangezien ik zelf alleen dresuur rij en in een veelzijdigheidsmodel niet meer zo lekker zit (gewend aan dressuur Bloos ) zou ik zelf niet meer wisselen van zweetblad. Daarom heb ik uiteindelijk gewoon voor een dressuurzadel gekozen.

Vooral als er meerdere mensen van zo'n zadel gebruik moeten maken is het natuurlijk ideaal!

Odi

Re: Thorowgood zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 15:48

Dank je wel.
Zo'n 3 in 1 zadel lijkt me wel wat, ga hier in de buurt eens informeren waar ze te bezichtigen zijn.