hoe maak je het mannelijk geslachtsdeel bij een paard schoon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

love_wodan

hoe maak je het mannelijk geslachtsdeel bij een paard schoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 17:22

hoe maak je het mannelijk geslachtsdeel bij een paard schoon??? Pling

love_wodan

Re: hoe maak je het mannelijk geslachtsdeel bij een paard sc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 17:23

heeft iemand een idee??

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:30

Gewoon er uit halen denk ik haha, ik was normaal een merrie. Wel fijn dat je er aan denkt. volgens mij vergeten veel mensen dat gedeelte te wassen, vaak zien ze er zo vies uit als het eruit hangt Bloos . Ben ook wel benieuwt of er echt mensen zijn die het weten. Heb je het dan zelf nog niet geprobeerd?? Lijkt mij niet zo moeilijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:34

Nou ik heb een merrie, een ruin en een hengst dus heb van alles wat te maken Knipoog
De merrie is heel simpel, kan je natuurlijk makkelijk bij!
ok de ruin en de hengst, Ik doe het meestal met lauw water en een washandje ( ook heb ik het wel eens met babydoekjes gedaan )
Je doet dat om je hand heen ( eventueel als het heel vies is trek je plastic handschoentjes aan ) en je gaat met je hand voorzichtig in de koker ( er zijn maar weinig paarden die hem eruit hangen als je er mee bezig bent ) je voelt vanzelf wel aan hoe ver enzo dat allemaal kan..en zon maak je het daar vanbinnen gewoon netjes schoon! Wel voorzichtig natuurlijk! Maar let er wel op dat niet allen hengsten en ruinen dit toe zullen laten!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:43

Ik ga met de palm van mijn hand langs zijn geslachtsdeel.. een beetje de natuurlijke beweging nabootsen, en zo laten alle velletjes op een goede manier los. Die van mij vind het nog lekker ook. Ik was niet met water of iets anders.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 19:38

Cinnepin schreef:
Nou ik heb een merrie, een ruin en een hengst dus heb van alles wat te maken Knipoog
De merrie is heel simpel, kan je natuurlijk makkelijk bij!
ok de ruin en de hengst, Ik doe het meestal met lauw water en een washandje ( ook heb ik het wel eens met babydoekjes gedaan )
Je doet dat om je hand heen ( eventueel als het heel vies is trek je plastic handschoentjes aan ) en je gaat met je hand voorzichtig in de koker ( er zijn maar weinig paarden die hem eruit hangen als je er mee bezig bent ) je voelt vanzelf wel aan hoe ver enzo dat allemaal kan..en zon maak je het daar vanbinnen gewoon netjes schoon! Wel voorzichtig natuurlijk! Maar let er wel op dat niet allen hengsten en ruinen dit toe zullen laten!

Ik doe er ook altijd wat betadine shampoo bij en idd warm water Haha!

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:21

Citaat:
Ik doe er ook altijd wat betadine shampoo bij en idd warm water Haha!

Bij mijn merrie gebruik ik ook wel eens betadine schampoo, zeker als het er erg vies uit ziet. Ze is vaak hengstig, en niet echt zindelijk haha Haha!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 22:24

die van mij hangt m er altijd uit alsk aant poetsen ben...vindie blijkbaar zo lekker.
en alstie er dan uit hangt, dan ga ik gewoon met mijn hand er overheen, en dan laten die velletjes vanzelf los.
Idd een beetje de natuurlijke beweging nabootsen, maar dat werkt het beste. (en die viespeuk vind het nog lekker ook Clown )
maar daarna kunnen ze er meestal (bij mij dan) weer een maand tegenaan Lachen

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 01:02

wat zeg je dit mooi zeg,klinkt zo schattig Haha!

Hier zijn al vele topics over geweest,kijk ff bij medisch kijk bij koker schoonmaken,
hier staan vele tips bij.
Zelf heb ik ook een ruin,en ben absoluut geen voorstander van shampoos e.d.
Kan nooit goed zijn in een erogene zone,zeker niet als je met je hand de koker ingaat.
Stel dat er restjes achterblijven!

LaTroelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 02:00

Handschoentjes aan is wel zo prettig, je kan met je nagel per ongeluk een wondje maken met alle gevolgen van dien.
Niet alleen de koker moet schoon, maar ook bij zijn plasgat zit een holte waar zich vuil bevind, dat lijkt op stopverf.
De penis en koker kan je wassen, met wat lauw water, dat lukt alleen als je paard het (enigzins) prettig vind, anders kan je daar nooit knap bij.
Als je paard het écht niet toelaat kan je als de tandarts komt, en je paard goed verdoofd is daarna je gang gaan, als het goed is is je paard dan geheel ontspannen en hangt ie eruit.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 10:44

Stop gewoon de tuinslang erin.. Clown Weekt alles los en je haalt het er zo uit..
Niet met een te harde straal natuurlijk..

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 13:04

hoi,
bij mijn merries doe ik dit toch wel één keer in de maand . meestal met lauw water en wat babyshampoo Haha! mijn hengst met het zelfde alleen is dit altijd een smeriger werkje, het stinkt altijd zo hard bij hem ,maar hij vindt het wel leuk hoor, als ik dit werkje moet doen blijft hij uren stilstaan Knipoog

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 13:23

Ik heb het ooit nog maar 1 keer gedaan met mijn ruintje. Atilla wordt er dit jaar 2, en toen hij nog bij z'n moeder stond heb ik zijn deeltje eens afgewassen Haha! . Ik heb toen ook gewoon lauw water gebruikt en een washandje, en heb het er gewoon uitgetrokken en de velletjes eraf gewassen. Ik heb wel daarvoor een aantal keer zijn dingetjes aangeraakt (al sinds hij een paar dagen oud was), in de hoop dat hij hieraan gewend zou raken voor later Knipoog . Nu nog mag ik er tamelijk goed aankomen, al vind hij het niet meer zo plezant Ach gut .
Misschien een tip die bij Atilla werkte: als ik hem aan de binnenkant van z'n achterbenen masseerde ging hij helemaal ontspannen en kwam z'n dingetje eruit. Dan was het gewoon een kwestie van dat vast te grijpen en vlug schoon te maken voor het er weer in glipte Haha! .

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 13:41

Whaha.. dat met 'hij vind het nog lekker ook' Haha!

Ik doe het altijd tijdens het poetsen en als hij ontspant snel met washandje en lauwwater schoonmaken. Ik heb het nu een tijdje niet gedaan en nu komt er wat vettig spul aan de binnenkant van zijn achterbenen. Komt dat omdat ik het al een tijdje niet gedaan heb? Verward

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:12

ik heb het zelf nooit gedaan eigenlijk.. vaag mijn merrie laat het niet toe Lachen

In ieder geval kende ik wel een meisje met een ruintje, hij liet 'm altijd hangen als ze hem aan het wassen was en spoot ze er met de waterslang op, niet hard ofzo, maar het hielp wel Lachen

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:24

ik heb altijd een ruintje gehad en ik deed het altijd met een plastic handschoen aan een een lauwe doek , en soms als ik bronko aan het wassen was en ik had de tuinslang bij de hand gebeurde het met een zachte straal en een handschoen aan , Its so easy to do it

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:37

eigenlijk doe ik dit niet, maar volgens mij word ik ook tot moes getrapt als ik bij z'n edele deel kom.
hij is verder wel lief hoor Knipoog

met z'n castratie moest hij nl. ook al extra onder verdoving, hij was/is nogal trot op wat hij daar heeft ofzo Verward Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Mellow op 14-02-05 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:38

bij een merrie tussen de uiers... die van mij wil er helaas niets van weten.. anders zou ik het wel regelmatig schoonmaken