Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Manowar schreef:Klopt, maar ik kan momenteel een nieuw Pessoa Blyth Tait zadel kopen voor 700 euro.
Of is Kentaur beter? Ik dacht het ongeveer hetzelfde was qua kwaliteit.
Zaldi staat wel vrij goed bekend. Ik zou iig. gewoon gaan voor wat het beste zit en past.
echt waar past op veel paarden en zit ook supperzacht! nieuw was ie 750€ maar ik heb hem gekocht voor 300€ bij mijn paardje.
Makhali schreef:Ik vind een Zaldi zadel een erg fijn zadel wel vind ik persoonlijk de kwaliteit niet best, maar hij rijdt verder wel erg lekker en heeft een fijne diepe zit.
http://www.zaldi.com/1/intro.htm
Manowar schreef:Ondertussen heb ik net een tweedehands Zaldi springzadel gekocht, type Star. Vrijwel nieuw, ahoewel al een tijd niet meer gebruikt.
En daar heb ik nu net een probleem: dit zadel heeft luchtkussens die moeten worden 'opgeblazen'. Tot nu toe heb ik drie zadelmakers in Belgie gecontacteerd en niemand schijnt het systeem te kennen, laat staan te weten hoe ze het moeten opblazen. Eerlijk gezegd ben ik ook niet bekend met het systeem.
Is er iemand die dit systeem kent? Of in de buurt van Utrecht of in Belgie zaken kent die dit systeem kunnen bijvullen?
Voel me een beetje 'stom'