vraagprijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

magriet

vraagprijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 14:45

Regelmatig zie ik mensen vragen wat hun paard of pony waard is. Vaak staat er dan bij ik wil haar niet verkopen. Wat maakt een prijs dan uit denk ik dan.
Ieder paard is toc zoveel waard als dat een gek ervoor geeft of ben ik nu te nuchter om zulke dingen te willen weten.

Harvumi

Re: vraagprijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 15:03

ben ik het ook wel mee eens, maar sommigen willen toch weten wat ze in hun handen hebben denk ik toch. De nieuwsgierigheid ernaar is ook wel groot denk ik.

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 15:30

ben er eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar hoor.
Misschien is het om te weten ofdat de prijs die ze betaald hebben een beetje iets van prijs - kwaliteit heeft.
Ofwel bij eeen jong paard, hoeveel hij of zij in waarde gestegen is ofzo.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 15:35

Ben ik het ook mee eens.
Het is maar net waar je dat dier voor hebt. Samen lol hebben is het allerbelangrijkste. Je kan een paard van €10000 hebben zonder lol en je kan een paard van €800 hebben waar je het grootste plezier mee hebt.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:47

Heel lomp gezegd is de waarde van je paard niets anders als de slachtprijs + wat de gek ervoor geeft.

Persoonlijk vind ik het niet belangrijk. Maar sommigen willen het blijkbaar graag weten.

Al lijkt het momenteel wel een rage te zijn om met dit soort vragen te komen. Er loopt al een topic over op FZ ( dit topic )