trailer angst wie heeft tips!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annet1990

trailer angst wie heeft tips!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 13:41

heeej iedereeen mijn pony Veronique heeft trailerangst
zo'n drie jaar geleden is er een ongelukje Huilen gebeurt en is mijn pony van de klep afgeduikeld en had toen allemaal hechtingen boven zijn oog Huilen . nu drie jaar later is het een Pling super pony ik rij met haar in de L1 en rij al tijd boven de winstpunt nu wil ik ook naar andere wedstrijden want alleen thuiswedstrijden worden een beetje Dromen zaai nu wil ze heel af en toe in de trailer maar alleen als ze gelokt wordt met voer Tong uitsteken geweld zoals zwepen en de longe-lijn willen niet Boos!

wie wil mij helpen Ach gut Ach gut Ach gut

Eleionomae

Re: trailer angst wie heeft tips!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 13:49

waarom laat je haar niet langzaam wennen aan een trailer? zet er 1 in de buurt van haar stal en ga dr eerst gewoon een poosje bijstaan, haar kalmeren en laten ruiken enzo.. dan komt ze er al langzamer hand achter dat de trailer helemaal niet zo eng is als ze dacht. Je kunt dan steeds een stapje verder gaan net zolang tot ze wel naar binnen durft.
Ik weet niet of je aan de voorkant van de trailer ook nog zo'n klein deurtje hebt? als je die open doet is de trailer ook gelijk n stuk minder donker.
En met het wennen kan je na een tijdje ook iemand vragen je pony vast te houden zodat jij in de trailer kan staan en dan proberen of ze ook mee naar binnen wilt.
Maar vooral niet overhaasten Knipoog maar dat snap je zelf ook wel denk ik Haha!
heel veel suc6 er mee Haha!