Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Naomi21 schreef:Misschien toch een reactie op een medisch probleem? Omdat ie t telkens na een bepaalde periode doet?
2 kilo brok, ik vind dat best veel voor gemiddeld werk, miss minder brok voeren?
Naomi21 schreef:Misschien toch een reactie op een medisch probleem? Omdat ie t telkens na een bepaalde periode doet?
2 kilo brok, ik vind dat best veel voor gemiddeld werk, miss minder brok voeren?
syltje_777 schreef:Naomi21 schreef:Misschien toch een reactie op een medisch probleem? Omdat ie t telkens na een bepaalde periode doet?
Maar waarom zou hij het dan na 7 a 9 maanden doen en niet na 1 dag..lijkt mij als je pijn hebt dat je alles en altijd eraf wilt hebben
Citaat:syltje_777 schreef:
Naomi21 schreef:
Misschien toch een reactie op een medisch probleem? Omdat ie t telkens na een bepaalde periode doet?
Maar waarom zou hij het dan na 7 a 9 maanden doen en niet na 1 dag..lijkt mij als je pijn hebt dat je alles en altijd eraf wilt hebben
misschien omdat het voorjaar is? waneer was ie precies bij jullie?