pony doet raar met hoofd.Wat moet ik doen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

pony doet raar met hoofd.Wat moet ik doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 18:12

ik ging vandaag op pluto rijden.En het leek net of hij zijn hoofd een beetje in de lucht had.En dat hij zijn bit heel los had.En mee liep te zwaaien.Ik vind het een beetje moeilijk om uit te leggen.

Maar wat kan ik hier aan doen.De teugels had ik goed strak. niet al te strak maar gewoon normaal

wie kan mij uitleggen wat ik hier mee kan doen.

evita_

Re: pony doet raar met hoofd.Wat moet ik doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 18:29

Dit is een beetje te vaag om vanaf afstand te zeggen wat het geweest kan zijn. Heeft het paard dit vaker?

Misschien had ie last van z'n rug, was ie wat stijf van de vorige dag of last van zijn tanden of zat zijn zadel niet goed of...?

Jee, het kan zoveel zijn. Ik zou even opletten of ie het vaker gaat doen en dan alles even nagaan wat het zou kunnen zijn.... Pling

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 18:36

bij mij was het de 1e keer dat hij het deed.En zijn zadel zat goed want daarvoor heeft hij ook nog een les gelopen.dus stijfheid kan het ook niet zijn.Hij is zeker nog jong dus misschien ligt het aan zijn tanden.Want het zadel vind hij ook leuk om aan te kauwen en dat doet hij zo ver ik weet ook niet

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 19:14

medische oorzaak moet je uit kunnen sluiten. is dat niet de oorzaak (dus ook geen tandenkwestie) dan raad vragen aan goeie instructeur die samen met jou en je paard het probleem aan kan pakken. succes ermee!