Thuis laat ik mijn pony wel eens los lopen (29 jaar oud en loopt niet weg) eerst stond mijn fjord daar ook nog wel eens bij, maar dat gaat niet meer, hij sloopt de kuil balen. Ik denk dat dit eens per maand ofzo voorkomt. Nu is er dus iemand die bij mij staat die het heel normaal vind zolang zij bezig is om haar pony los te laten lopen (in ons gazonnetje waar mijn pony zelfs niet mag komen enzo) ik vind dit maar gewoon heel brutaal!!!! Daarnaast gebruikt ze ook nog eens heel veel stro en overvoert het paard compleet, ik moet iedere avond zo'n 2/3 kilo voer weghalen anders knalt haar pony nog uit elkaar, ik heb al meerdere opmerkingen en waarschuwingen gegeven en ze zou minder stro gaan gebruiken, net als alle andere beginnen met halve baal en dan plakje per dag opstrooien. Hel vreemd is ook, ik heb haar pony een weekje moeten verzorgen (niets voor gehad ofzo..... schijnt heel gewoon te zijn, achteraf nog gezijk ook) en haalde om de dag een half kruiwagentje uit haar stal en strooide heel weinig op, toch stond de pony er schoon bij, het is een hele schone pony want alles legt op een hoop en ze staan hier alleen 's nachts op stal. Zij haalt er een dikke kruiwagen per dag uit, want een strootje die verkleurd is vind ze niet mooi en moet er dus uit.
Als mijn pony (de leider) naar haar pony hapt of drijgt, krijgt ze een klap, als haar pony slaat naar mijn shet krijgt mijn shet de schuld enzovoorts. Wat moet ik hier nu mee, ik heb het iig al van me af geschreven nu want wordt er behoorlijk kriegel van....