na proefperiode

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuh

na proefperiode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 13:12

ff vraagje als ik nou me pony zeg maar 2wk op proef geef en ik krijg hem terug, met als reden het klikt niet. STel dat hij na 2 dagen kreupel is en ik weet zeker dat het niet bij mij gebeurd is en dat hij gezond wegging. Wat heb ik dan voor rechten??want je kan natuurlijk alles tijdelijk wegspuiten daarom ook proefperiode
HET IS MAAR STEL IS NIET ECHT GEBEURDT, maar wil het graag ff wete

Seventje

Re: na proefperiode

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 13:56

Ja moeilijk......... Volgens mij moet je de pony toch terug nemen als deze in de afgesproken proeftijd van 2 weken word terug gebracht. Ook als de pony dan kreupel blijkt te zijn en jij wist zeker dat jij de pony mee gaf helemaal gezond en zonder mankementen.

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:01

Om dit te voorkomen geef ik dus nooit een pony op proef mee. Je kunt beter afspreken, dat de eventuele kopers de pony een aantal keer bij jou thuis komen uitproberen. Dan weet je altijd wat er wordt gedaan met je pony.

ebony2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:43

dit blijft altijd lastig.Paarden mogen bij mij wel op proef maar gaan niet bij mij van het erf af. Ze mogen ze zo vaak gebruiken(mits het binnen de perken blijft) als nodig is, maar ze blijven hier op stal.Ik steek liever wat tijd in de begeleiding met die mensen hier op stal als dat ik mijn paard terug krijg met een hele hoop problemen.