Sylvana.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sylvana13 schreef:hallo, ik ben Sylvana, en ik heb een vraag. Wat vinden jullie van het Afslachten van oude of zieke paarden of pony's? Leg je reden uit en help mee de paarden en pony's een goed huis te geven in plaats dat ze naar de slacht gaan! Wil jij helpen? Denk je eens in hoeveel paarden en pony's we kunnen redden als we samen redden. Natuurlijk hou ik bij hoeveel we er redden, want wie weet komen we in het Book of Records. Dat is toch leuk? Tot ziens en laat me horen van je mening!
Sylvana.
Paardenkamp schreef:Een begunstiger(ster) bent u al vanaf € 10.-- per jaar.
. Als een paard ongeneeslijk ziek is vind ik dat je hem wel een spuitje moet geven om hem uit zijn lijden te verlossen maar naar de slacht brengen vind ik een beetje oneerbiedig eigelijk ... .
Coby schreef:Even uit een andere hoek bekeken![]()
Je hebt een paard, het paard is 20 jaar. Een lief paard, maar heeft niets gepresteerd qua wedstrijden. De eigenaar van dit paard krijgt plotseling te horen dat haar contract niet wordt verlengt. De hypotheek en overige kosten stapelen zich op. En het paard staat ook nog steeds in de wei. Na vele advertenties en het bellen van handelaren wordt het paard nog steeds niet verkocht.
En dan is de keuze...paard naar de slacht. Ik kan mij persoonlijk deze actie best voorstellen. Jullie ook?
dan heeft ie toch ook nog een leuk leven he?
dan heeft ie toch ook nog een leuk leven he?[/quote]