Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en die aanbiedingen
Anouar15 schreef:Heb die nooit, maar laatst kreeg je zo'n foldertje bij de P&S en daar stonden echt superleuke paardrijwanten in. Geweldig, hoe verzinnen ze het.

keb toen maar bij langeraap een zelfde soort dekje gekocht. ben daarna eigenlijk nooit meer naar de agradi geweest. maar ze hebben idd wel erg leuke spullen er tussen zitten denk dat ik toch maar weer eens langsmoet gaan
(maar dan wacht ik eerst tot mijn loon weer is gestort
)
)
Karin schreef:Ik heb 'm ook gekregen maar hij zit nog in de verpakking. Ben wel benieuwd of mijn favoriete jas weer terug is in de collectie, ben eigenlijk na drie jaar wel aan een vervangend exemplaar toe.

Djilan schreef:Karin schreef:Ik heb 'm ook gekregen maar hij zit nog in de verpakking. Ben wel benieuwd of mijn favoriete jas weer terug is in de collectie, ben eigenlijk na drie jaar wel aan een vervangend exemplaar toe.
Haha, zeker die blauwe, die ik in het groen heb
Ik zat er ook al aan te denken om er nog een keer 1 te bestellen. ZIjn idd fijne jassen....
Alice schreef:Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaring met agradi en de verzenkosten valt ook nog mee (toch?) Maargoed, ik sta nu rood dus dat wordt even niks meer bestellen
... Ik heb vanochtend de catalogus bij mijn oom doorgebladerd, pff... ik heb ook echt al leuke dingen erin zien staan! Denk dat ik er wat uit ga bestellen.. 

(uit een catalogus van een vriendin). Nu heb ik zelf maar de catalogus aangevraagd...... ** verslavend! ** Djilan schreef:Haha, zeker die blauwe, die ik in het groen heb
Ik zat er ook al aan te denken om er nog een keer 1 te bestellen. ZIjn idd fijne jassen....