een tijdje terug ongeveer 3 maanden gok ik heb ik een nieuw thorowgood zadel een met verstelbare kussens die zeg maar tegen de schouder van je paard aanliggen gekocht (je kan er dan een soort fishjes in doen om je zadel op maat te maken of ze er uit halen, aan allebei de kanten)
maar nu gaat mijn zadel bijna helemaal op de schoft zakken er kan bijna geen vinger meer tussen, nu dacht ik ga ik zelf ff vogelen en die andere maat proberen (een dikkere, zodat t zadel hoger komt dacht ik) maar ook hierbij na een poosje rijden zakt ie weer naar beneden.
dit zelfde gebeurt als ik allebei de fisjes er uit haal.. dan is ie waarschijnlijk te breed en zakt ie. maar dit is egt heel apart vind ik, mijn pony heeft al een moeilijke rug maar dit zou DE oplossing moeten zijn dit zadel waarbij je kan verstellen, deze of volgende week komt er iemand kijken als het goed is van waar ik t zadel heb gekocht, mijn pony heeft er geen last van in ieder geval ik merk het niet.. maar je hoort toch aardig wat ruimte tussen de schoft te hebben?
ik baal er egt van.. zadel heeft me veel geld gekost.. of zou er iets mis zijn met de boom? iemand tips of ook zo'n thorowgood zadel? help!

Als ik jou was zou ik terug gaan en vragen of dit normaal is. Maar heb je het zadel niet eerst gepast of laten passen voordat je m kocht??