Manege de Caepruiter, Hoek van Holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elibeest

Manege de Caepruiter, Hoek van Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 18:34

Hey luitjes,

Wie kent Manege de Caepruiter in Hoek van Holland? Of wie staat/rijdt daar??? Is t leuk daar? Foto's?? Vingers aflikken

Hoop dat iemand wat weet te vertellen........ Vork

sandr0

Re: Manege de Caepruiter, Hoek van Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:39

ik sta op manege de caepruiter en heb t wel naar mijn zin hoor! goedkope stal waar je het meeste zelf moet doen. Tuurlijk is er zoals overal wel eens gezeik maar waar niet en over het algemeen is het er gezellig onderling Geen luxe bedoening hoor!! De accomodatie is niet veel. Oud en weinig luxe, buitenbak, super kleine binnenbak ( maar toch lekker als het echt pokke weer is), en een achterbak.Wel lekker vlakbij het strand waar je heerlijk kunt rijden. Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan vinden..

lekker poetsen buiten aan de paal en op de achtergrond de parkeerplaatsAfbeelding

even losggoien . longeren of rijden in de achterbak. op de achtergrond nog wat stalletjes en wei.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

het heerlijke strand vlakbij
Afbeelding
Afbeelding

nog een gevonden op de parkeerplaats
Afbeelding

de entree van de stal
Afbeelding

de buitenbak ( bij veel regen nog wel eens erg nat)
Afbeelding

het kleine binnenbakje
Afbeelding

nou misschien heb je zo een klein beetje een idee hoe het er uitziet. je kunt ook kijken op www.caepruiter.nl daar vind je ook foto's.

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:35

Hoe groot is dat binnenbakje, en ze hebben toch geen weidegang?

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:51

Melissamanda schreef:
Hoe groot is dat binnenbakje, en ze hebben toch geen weidegang?

tja hoe groot zal t zijn 10 bij 15 of zo??!!! Nee er is in principe geen weide gang. Een paar eigenaren huren een klein stukje grond waar de paarden lekker grazen maar dat is dus helaas maar voor een enkeling weggelegd.

Ik zag dat jij uit s gravenzande komt.... ik weet niet of je ook KNHS dressuurwedstrijden maar mocht je dat doen dan het volgende:

Op zondag 15 mei en 19 juni organiseert Ruitersport prometheus in Delft een opengestelde KNHS wedstrijd voor de categorien B t/m M2 (dus geen Z!). De wedstrijd van 15 mei word verreden op het eigen terrein aan de rotterdamseweg in Delft en de wedstrijd van 19 juni zal gehouden worden op grasland. Inschrijvingen kunnen doorgegeven worden bij :Sandra Moerkerken 0174-385876 of per mail sandramoerkerken@hotmail.com. Definitieve inschrijving is pas geldig bij ontvangst van de startcoupons. Dus ben je op zoek naar een gezellige , kleinschalige knhs wedstrijd schrijf je dan snel in.......... Misschien tot dan!!

Zo dit even gauwtussendoor. Ik probeer dus overal mensen te strikken die bij ons dan zouden willen starten ( was mijn oude vereniging waar ik dus nog steeds vrijwillig het wedstrijdsecretariaat beman dus vandaar)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:26

Banjer heeft als pensionpaard op de Caepruiters gestaan, voordat ik haar kocht... Haha!

Idd een klein binnenbakje, buitenbakken enzo heb ik niet gezien... mijn indruk was dat het er wel een klein beetje een zooitje was, maar de boxen zagen er goed uit... (en de paardjes ook)

ik ben er niet meer geweest nadat ik Banjer kocht...

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 10:41

leuk dat er mensen zijn die er staan.. zijn er meer mensen op bokt die hun paardje daar hebben staan?

En misschien een hele brutale vraag, heeft er iemand een foto van My Piu? Of staat ie er niet meer? Als t goed is zouden daar nu wedstrijden mee gereden worden..... Vingers aflikken

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 11:23

elibeest schreef:
leuk dat er mensen zijn die er staan.. zijn er meer mensen op bokt die hun paardje daar hebben staan?

En misschien een hele brutale vraag, heeft er iemand een foto van My Piu? Of staat ie er niet meer? Als t goed is zouden daar nu wedstrijden mee gereden worden..... Vingers aflikken

piu staat er inderdaad. hij is van de kleindochter van de eigenares. ik heb geen foto van m. je zou op de site kunnen kijken of daar ergens een foto van m bij staat www.caepruiter.nl

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 18:36

daar staan er inderdaad 2 op, maar die zijn niet zo duidelijk. Weet je hoe t nu gaat met m? En start ze m inderdaad? (welke klasse??)
En mocht je horen waar en wanneer ze wedstrijd heeft.. als ze die rijdt.. geef mij dan een seintje Haha! Cool