Waaah, bestaat het dan echt niet???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Waaah, bestaat het dan echt niet???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 17:15

Ik ben al tijden op zoek naar een trenshoofdstel, maat cob met een brede, wit-onderlegde hoge neusriem (dus niet gecombineerd). Overal waar ik vraag weten ze me te vertellen dat ik dan een S&T moet kopen (zo ver zijn we nog niet echt Haha!) of een full, maar dat dat in de cobmaat niet gemaakt word...

Ik baal daar best van. Ik heb mijn zinnen op zo'n hoofdstel gezet en nu blijkt dat niet te bestaan!!! Wie weet of dat echt zo is en weet iemand misschien waar die anders wel te verkrijgen zijn??

Sjel

Re: Waaah, bestaat het dan echt niet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 17:17

Kan je geen losse neusriem kopen?
Vriendin van mij wou dit ook altijd, heeft ze nu nog niet gevonden in een geheel hoofdstel, dus misschien dat een losse neusriem een optie is?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 17:20

Heb ik ook wel voor gekeken hoor, maar ik vind dat behoorlijk aan de prijs. De goedkoopste die ik tot nu toe in maat cob heb gevonden is 39,95. Voor alleen een hoge neusriem....

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 17:30

En wat dacht je dan voor een compleet nieuw hoofdstel te betalen?n Denk niet dat je een redelijk hoofdstel koopt voor dat bedrag. Een losse neusriem staat meestal niet in verhouding tot de rest van het leerwerk aan het hoofdstel. Helaas, maaar waar ...

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 17:33

Je kunt toch het lusje voor de sperriem er af (laten) halen?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 10:16

Geje, ik weet dat een compleet hoofdstel duurder is, maar ik vind 90 euri voor een compleet hoofdstel redelijker dan 40 voor alleen een neusriem...

Ik heb ook zojuist een andere ruitersportzaak gebeld (iets minder in de buurt) en die hebben hoofdstellen met gecombineerde neusriem, maar daar kunnen ze (zonder meerprijs) een hoge neusriem van hetzelfde merk inzetten. Dat vind ik echt heel netjes!!!

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:34

die prijzen voor die losse neusriemen vind ik echt belachelijk. Slaat toch nergen op.

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:36

In de hyporama gids staat een losse neusriem voor 27,50
Ik ga hem even inscannen