Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Letizia schreef:Ik had eerst ook een Cob hoofdstel op m'n NRPS pony van 1.46, alles zat op het strakste gaatje en moest zelfs bij de neusriem gaatjes bij maken, later heb ik en maatje pony gekocht en dit zit veel beter, maar het is niet zo dat alles nu op het loste gaatje zit, m'n neusriem zit geloof ik nog steeds op het strakste gaatje en bij de andere riempjes ergens half verwegen.

Haagsemeid schreef:
Ja mer is ook ongeveer die maat, ja bij dit hoofdstel is dat dus ook het geval, heb er al 5 gaatjes bijgeprikt.
En jammer genoeg, zie ik vrij weinig stalgenootjes met dezelfde maatpony, want die zijn er niet als ik er ben![]()
Zit nog wel te twijfelen, het is een wit onderlegt hoofdstel, maar ze is zelf palomino

Haagsemeid schreef:Ja toch wel?
Jammer dat zoeken nu zo moeilijk gaat, anders had ik op palomino kunnen zoeken, er zal vast wel iemand zijn met een witte neusriem op een palomino
(ruitersport zaak was nogal ver rijden en mijn vorige hoofdstel was bij het afnemen vna het bit, kapot gegaan)