Bestelling Ooteman (wanneer binnen)???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bestelling Ooteman (wanneer binnen)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:56

Heb dus DE deken (bucas smartex all in one)besteld Ze hadden hem hier in de buurt ook maar das was hij dus E184,- en bij Ooteman E131 inclusief verzendkosten, scheelt dus nog al!!!

Maar ik heb dus betalen onder rembour gedaan maar wanneer krijg je het ongeveer binnen? weet iemand dat? dat ik wel geld klaarleg mocht ik weg zijn als ze komen..

TequilaRos

Re: Bestelling Ooteman (wanneer binnen)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:33

Al mijn bestellingen (tot nu toe dan) waren binnen 2 a 3 werkdagen binnen. Dus hartstikke snel. Je kan ook wel online zien hoe de status van je bestelde artikel is.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:37

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Ooteman. Een bitje wat niet paste.. teruggestuurd, en binnen 2dagen had ik een andere, zonder extra verzendkosten te hoeven betalen! toppie! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 10:25

ooh fijn! Haha! het is nl. een cadeautje Knipoog (duur cadeautje dat wel maar mijn ouders geven het..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:48

hij is vandaag binnengekomen Haha! heel snel!! had hem gister besteld...

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:26

Ooteman. Een hele fijne zaak. Ik had vorige keer een singel en peesjes besteld. Was de volgende dag binnen. Zag dat ik alleen de verkeerde maat singel had besteld (ik had mijn paard nog niet). Dus ik bel op van ik krijg volgende week mijn paardje maar ik denk dat de singel te lang is kan hem ruilen. Die man zei tegen mij dan pas je hem volgende week en past hij niet stuur je hem terug met de goeie maat op het formulier. Ik netjes gedaan en 3 dagen later had ik de goeie passende singel binnen.

Ik bestel er zo weer. Is alleen jammer dat je minimaal 40 euro moet bestellen.