cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

reneefleur

cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 18:27

hoi!!
ik ga van de week voor een nieuwe cap kijken.
heeft er iemand tips? en misschien ook foto,prijs en informatie
over de cap erbij??

groetjes renee

magiclover

Re: cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:04

altijd passen en kijken of de cap wel is goedgekeurt(er staat dan zoon teken in)en de caps verschillen in prijs maar het is niet altijd hoe duurder hoe beter

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:09

Ik heb zelf de Harry's Horse Pro plus. Persoonlijk vind ik dat een hele fijne cap, goede prijs/ kwaliteitverhouding.

www.ingridvanberlo.nl daar heb ik 'm toen besteld.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:15

Afbeelding

Deze heb ik, bij ons was tie €59. En dan van Merk Kalvakade (precies het zelfde, alleen andere tekst op voorkant).

Vind het een erg fijne cap!! Ook netjes!! (voor wedstrijden enzo)

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 08:50

Ik vind het zelf erg prettig als een cap ventilatiegaten heeft (tegen een erg zweethoofd Clown ). Verder heb je tegenwoordig van die caps die je kunt verstellen, op de achterkant zit dan een grote knop. Die caps vind ik zelf erg fijn zitten.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:05

Miko schreef:
Ik vind het zelf erg prettig als een cap ventilatiegaten heeft (tegen een erg zweethoofd Clown ). Verder heb je tegenwoordig van die caps die je kunt verstellen, op de achterkant zit dan een grote knop. Die caps vind ik zelf erg fijn zitten.

die heb ik!
ik heb de Casco Youngster.
ik vind het een erg fijne cap je kunt hem in zowel blauw als zwart krijgen, ik heb ze alle twee.

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:59

laukjefreak schreef:
die heb ik!
ik heb de Casco Youngster.
ik vind het een erg fijne cap je kunt hem in zowel blauw als zwart krijgen, ik heb ze alle twee.

Dat is hem inderdaad! Was even de naam vergeten Haha!

puiloog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:54

waarom dragen jullie caps met een cap sta je alleen maar verschud h00r ...... maar jah dat is myn mening als je valt en je hebt pyn in je of op je hoofd heb je dat togg .... met of zonder cap Knipoog groetje my

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:59

vind ik niet....een cap beschermd je hoofd wel degelijk, net een verschil tussen een kapotte schedel of cap...

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 16:00

puiloog schreef:
waarom dragen jullie caps met een cap sta je alleen maar verschud h00r ...... maar jah dat is myn mening als je valt en je hebt pyn in je of op je hoofd heb je dat togg .... met of zonder cap Knipoog
groetje my

lekker slim antwoord Gestoord

Waarom sta je voor schut? Het dragen van een cap laat zien dat je verstand hebt, en dit is iets wat beschermd moet worden.

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 16:05

dat vindt ik dus het domste dat ik gehoord heb.. dat je met cap voor schut loopt.. miss is dat wel zo (ziet er niet schitterend uit) maar loop liever uurtje voor schut, dan dat ik nooit meer kan lopen of paardrijden..

maar even on-topic.. ik heb zo'n casco cap met draaiknop, maar ik vindt hem niet super, bij mij is die draaiknop al meteen kapot gegaan.. had geen bonnetje meer... en als we springen vliegt die naar achter terwijl die hard stikke strak zit..

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 16:50

puiloog schreef:
waarom dragen jullie caps met een cap sta je alleen maar verschud h00r ...... maar jah dat is myn mening als je valt en je hebt pyn in je of op je hoofd heb je dat togg .... met of zonder cap Knipoog groetje my

Tja, ik ben het helemaal met je eens Knipoog Knipoog Knipoog

Mensen laat je niet op stang jagen/laat je niet gebruiken door/voor zo'n reactie!

reneefleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 17:28

bedankt voor de reacties en tips!
ik ga van de week even naar een ruitershop
kijken voor een goed passende cap,waar ik me fijn
mee voel.
groetjes!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 18:38

puiloog schreef:

Wow, hoe stom antwoord kun je geven? Sta je voor schut, Ja als je eraf donderd en je kop gaat eraan dan sta je pas voor schut! Als je een verminkte kop hebt vanwege geen cap dragen, mhhh..

Maar iig, ik heb een kieffer cap, bevalt me super fijn!
Neem wel een veiligheids die goed is gekeurd (volgens mij verkopen ze niet veel anders meer)

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 19:43

Ik heb ook die cap van de foto, bij mij is het alleen een Harry's Horse. 59 euries was hij dacht ik. Op zich zit hij heel prima, alleen die bandjes zitten bij mij niet helemaal lekker.

Dus nog even een tip: let op of de bandjes die rond je oren zitten niet vervelend (gaan) zitten!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:06

ik heb een irh. Heb er geen foto van maar hij is exact het zelfde als de gpa met de zwarte streep alleen staat er bij mij irh op ipv gpa kost 135 euro, kost wat maar heb je ook wat Haha!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:46

Pebblesje schreef:
vind ik niet....een cap beschermd je hoofd wel degelijk, net een verschil tussen een kapotte schedel of cap...

Vandaar dat het hier en daar verplicht is en dat er zelfs keuringsmerken voor zijn!! Dat wist ik niet zeg, voor schut MOETEN lopen.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:47

Ik heb een Horka Aistream. Maar die band die om je hoofd zit ging bij mij al best snel los.

reneefleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 19:19

Breitling schreef:
ik heb een irh. Heb er geen foto van maar hij is exact het zelfde als de gpa met de zwarte streep alleen staat er bij mij irh op ipv gpa kost 135 euro, kost wat maar heb je ook wat Haha!

ohh,naar deze cap ben ik erg benieuwd!
weet iemand een site,met foto?

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 20:16

puiloog schreef:

Echt weer zo'n antwoord van een dom pennykind.. je ziet het al aan de taal waarin ze typt.. maarja ik ga er verder niet op reageren want dat is het nieteens waard..

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 20:19

Dressage19 schreef:
puiloog schreef:

Echt weer zo'n antwoord van een dom pennykind.. je ziet het al aan de taal waarin ze typt.. maarja ik ga er verder niet op reageren want dat is het nieteens waard..

maar je reageert wel Clown

Probeer google voor een foto

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:42

Ja idd, moest even mijn 'woede' kwijt om die uitspraak Bloos maar reageer maar niet op wat ze zegt, spreekt voor zich denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:46

ik heb dus een casco gehad wat een rotdingen zeg! Zodra je wat harder gaat dan de normale 3 gangen lag hij scheef of achter in mijn nek! Zelfs dat kinbandje is een aantal keer losgegeaan bij mij,,

wat een rotding was dat zeg!

Heb nu een CSO van sinterklaas gekregen Knipoog

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:54

bakstertje schreef:
dat vindt ik dus het domste dat ik gehoord heb.. dat je met cap voor schut loopt.. miss is dat wel zo (ziet er niet schitterend uit) maar loop liever uurtje voor schut, dan dat ik nooit meer kan lopen of paardrijden..

maar even on-topic.. ik heb zo'n casco cap met draaiknop, maar ik vindt hem niet super, bij mij is die draaiknop al meteen kapot gegaan.. had geen bonnetje meer... en als we springen vliegt die naar achter terwijl die hard stikke strak zit..

Idd bij mij is dat knopje ook naar de kl*te. Bij mij gaat de cap dus steeds losser zitten tijdens het rijden en in galop zit ie in mijn nek, echt niet fijn.

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 21:54

Luckey schreef:
ik heb dus een casco gehad wat een rotdingen zeg! Zodra je wat harder gaat dan de normale 3 gangen lag hij scheef of achter in mijn nek! Zelfs dat kinbandje is een aantal keer losgegeaan bij mij,,

wat een rotding was dat zeg!

Heb nu een CSO van sinterklaas gekregen Knipoog

Idd zei ik net ook al toevallig heb jij het zelfde probleem haha Haha!