vee/dieren/paardenkliniek de kreel(?) Bennekom

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

vee/dieren/paardenkliniek de kreel(?) Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 16:56

Hoi,
wij hebben het DNA nodig van een hengst die in Bennekom staat, wij wonen daar niet dicht in de buurt, dus moeten wij daar een dierenarts versieren Clown nou zei de eigenaar van de hengst dat de kreel(?)( ik weet niet zeker of het inderdaad zo heet) dicht bij hem in de buurt zat. ik kan zijn telefoonnummer niet vinden. Het is dus van De Kreel Bennekom. Weten jullie het telefoonnummer van hem(of de kliniek)?
Groetjes

Waratje

Re: vee/dieren/paardenkliniek de kreel(?) Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:04

Ken deze naam niet, volgens mij zit er in Bennekom ook geen veearts, in ieder geval geen praktijk. Wij (onze stal, in Bennekom) hebben meestal een dierenarts van de DAP Veenendaal, die werken wel netjes. Alternatief hier in de buurt zou de DAP de Dorschkamp in Renkum zijn.

Alexx

Re: vee/dieren/paardenkliniek de kreel(?) Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 17:19

Waratje schreef:
Ken deze naam niet, volgens mij zit er in Bennekom ook geen veearts, in ieder geval geen praktijk. Wij (onze stal, in Bennekom) hebben meestal een dierenarts van de DAP Veenendaal, die werken wel netjes. Alternatief hier in de buurt zou de DAP de Dorschkamp in Renkum zijn.

heb jijdaar dan het telefoonnummer van Knipoog