Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb iets tegen die dingen, gebruik ze niet vaak. En ach, stel dat ik ernaast ga, val ik op dat ding, kan ik hem alsnog niet gebruiken

maarruh alleen
ik ga altijd wel met iemand, dan is het wel m'n moeder die meerent of fietst of een groepje van de manege. Wij wonen ook niet in zo'n bosrijke omgeving dus gaan we heel soms met de trailer. Maar je moet het zelf weten
Ik vind het totaal niet roekeloos maar om nou altijd in je eentje rijden, ik zou ook wel eens dan iemand meenemen. Maar ja das mijn mening.
) Maar dan rijd ik toch liever met haar, lekker wat kletsen, we hebben dezelfde intresses enz enz.. en het leuke is toch ook dat de ponies zo goed met elkaar kunnen opschieten, we kunnen uren lang met onze benen tegenelkaar rijden zonder dat die vreemde beesten ook maar een stap vanelkaars zijde wijken! Met zn 2en zijn ze echt nergens bang voor... we kunnen zo de snelweg op ofzo...
En Mazzel is nogal fris als tie buiten is, en als ik zelf rij op hem, schrikt hij vrij snel. Maar als hij aangespannen is, en oogkleppen op heeft, schrikt ie eigelijk nergens van