Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Antheman schreef:Dan zou ik de stalgenoot vertellen eens contact met de SSR op te zoeken.
Heb je eindelijk "waar voor je geld" van je Ruiterbewijs!
)
(die plekken die ik ken dan)
Dus ik zal zeker tekenen als ik op stal zo'n lijst tegen kom!! 
Ktje schreef:Antheman schreef:Dan zou ik de stalgenoot vertellen eens contact met de SSR op te zoeken.
Heb je eindelijk "waar voor je geld" van je Ruiterbewijs!
het is trouwens SRR (stichting recreatie ruiter)
en ze zijn al zo lang bezig, dat ik aanneem dat ze ook al bij de SRR geweest zijn. Ze hebben iig wel al contact gehad met de knhs

Javayo schreef:Ik rij pas sinds kort in Den Haag (madepolder enzo) en ik was juist aangenaam verrast door de ruiterpaden. D'r zijn inderdaad soms wat slechte plekken te vinden op een paar ruiterpaden. (ik kwam inderdaad een keer bakstenen tegen, maar die lagen net bij een kruising met een wandelpad, dus ik was toch aan het stappen... maar 't kan vrij link zijn)
Maar vergeleken met de ruiterpaden bij maassluis / vlaardingen waar mijn paard stond (als er al ruiterpaden waren!!), viel het me alles mee. Daar zijn de ruiterpaden namelijk zo zwaar dat je de benen van je paard kapot rijdt... de naastgelegen berm (lees: blubberzooi) wordt danook door menig ruiter gebruikt.
Vergeleken met veel anderen in Zuid-Holland zijn jullie bij Den Haag best wel goed bedeeld met de ruiterpaden(die plekken die ik ken dan)
Maar goed, het kan natuurlijk altijd beter, graag zelfsDus ik zal zeker tekenen als ik op stal zo'n lijst tegen kom!!
Auky schreef:Als je zo'n lijst naar me toe mailt en een brief erbij waar het over gaat en wat de bedoeling is, print ik ze wel uit en hang ik er ook een hier op stal.
Weet zeker dat er dan wel een groot aantal pensionklanten zijn die hiervoor willen tekenen!
Voor m'n mailadres kun je PB'en