ruiterpaden in schalkwijk/tull en 't waal????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

ruiterpaden in schalkwijk/tull en 't waal????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 20:16

Haihai,

ik weet niet zeker of t hier hoort maar goed....

mn verzorgpony Devlin staat vlakbij de Lek bij Tull en 't Waal en Schalkwijk en daar ga ik dus weleens rijden. Op de bordjes achteraan staat dat ik alleen zou mogen rijden op de aangegeven ruiterpaden daar..... dit kreeg ik ook te horen toen ik bij de Lek een waarschuwing kreeg.... maar waar zijn ze??? weet iemand dat?? Vandaag ben ik met kizz_rianne wezen rijden en zijn we opzoek gegaan..... maar we kunnen ze niet vinden Verward weet iemand waar ze zijn??

Kuzz Jenni

Calanddra

Re: ruiterpaden in schalkwijk/tull en 't waal????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 22:22

Niemand???

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:18

Ik heb geen idee van ruiterpaden misschien kun je het beste even naar de gemeente bellen.

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 00:26

In tull en 't waal zijn niet veel ruiterpaden volgens mij.... Wij reden altijd gewoon in de berm... en langs het kanaal..

(is het devlin de koffievos... die eerder op de vuilcop heeft gestaan.. van denise heet ze geloof ik??.. )

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 08:23

sabineG schreef:
In tull en 't waal zijn niet veel ruiterpaden volgens mij.... Wij reden altijd gewoon in de berm... en langs het kanaal..

(is het devlin de koffievos... die eerder op de vuilcop heeft gestaan.. van denise heet ze geloof ik??.. )

ik weet niet zeker of hij daar gestaan heeft, maar hij is idd koffievos en zn baasje heet denise Tong uitsteken dus k denk dat dat m wel is ja Tong uitsteken

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 10:46

Ja ze is t, heb even je foto's in het andere topic bekeken....... Leuk om der weer es tegen te komen zo...

Maarre heb jij niet ook op de Burghoeve op Jena gereden?? Of vergis ik me... Kan je niet zo goed ziem op de foto maar je komt me bekend voor...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 17:43

sabineG schreef:
Ja ze is t, heb even je foto's in het andere topic bekeken....... Leuk om der weer es tegen te komen zo...

Maarre heb jij niet ook op de Burghoeve op Jena gereden?? Of vergis ik me... Kan je niet zo goed ziem op de foto maar je komt me bekend voor...

haha, ja klopt ook Tong uitsteken kheb haar tot ong. een paar maanden geleden nog verzorgd... Maar ze is nogal vaak verhuist. Khad wel een pasje dat k gratis kon reizen, maar op n gegeven moment werd t gewoon te ver....

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:47

a ha... Jammer dat Jena dan zo ver weg staat maar kan me voorstellen daat het op een gegeven moment niet meer te doen is...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 23:11

weet niemand iets???

Svdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 09:42

Ik ben nog nooit een ruiterpad tegengekomen in Schalkwijk of Tull en 't waal. Dus ben eigenlijk ook wel benieuwd waar ze zijn.