hoe moet ik hem zoeken???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

hoe moet ik hem zoeken???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 10:54

Ik weet niet precies waar ik deze topic moet plaatsen, maar ik had ff een vraagje...
Ik ben ong. 5 jaar geleden een paardkwijt geraakt, hij is niet dood gegaan, maar werg gegaan. Hij stond in Odijk, bij pensionstal burghoeve. Ik wil hem graag zoeken, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik heb al aan de vorige eigenaar gevraagd waar ze hem gekocht had, maar ze wist het niet, ik moest het aan haar oom vragen. Maar ik ken die oom eigenlijk niet...
Misschien dat jullie iets weten hoe ik een paard kan zoeken??
Hij heette Lucky, hij was luchtzuiger, daarom heeft ze hem na de proeftijd uiteindelijk niet gekocht. Hij was vos met drie witte vlekjes op zijn rug geloof ik..(ik weet niet meer zo veel van hem Frusty )
Als iemand ene tip heeft oom hem te zoekn??!!!Graag!
Alvast bedankt!
Cool maaike

Nog even hier, nog even blijven
Zo is het goed - Acda & De Munnik


Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 12:06

Heb je al een oproep op www.marktplaats.nl geplaatst? Daar is volgens mij een apart gedeelte voor vermiste en uit het oog verloren dieren....

Succes met je zoektocht!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 23:32

Als hij bij een stamboek staat ingeschreven, kun je daarnaartoe bellen. Ik ben ook op zoek naar mijn (ex)verzorgpaard Tinne, en ik heb ook gebeld naar het BWP-stamboek, maar de nieuwe eigenaren hadden de eigenaarswijziging nog niet doorgegeven. Ik kan je dus niet garanderen dat dit zal lukken.

Je kunt ook een site maken, geen speciale ofzo dan hoor, maar gewoon een hele simpele, bijv. bij www.expage.com . Heb ik ook een keer gedaan toen ik de (ex)verzorgpony van mijn beste vriendin aan het zoeken was, en die is nu bijna gevonden! (de site moet je dan wel adverteren bij paarden.pagina.nl )

Heel veel succes met zoeken en laat nog even weten of je hem vindt!!

xxxSanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Balou_k, Delaja, Eve_16, Fling, Flinty, Jussem, Plonspony, Poekkie, TamaraFloor, xdesix en 73 bezoekers