ruitershop in maastricht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lieselot

ruitershop in maastricht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 22:31

morgen ga ik naar maastricht en zoals hier in de titel al staat, zou ik willen weten of er ruitershops zijn in maastricht en waar?
en ook of je ergens de dvd's van anky kunt kopen, aangezien ze in belgië bijna niet te vinden zijn Lachen

Curly85

Re: ruitershop in maastricht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:43

lieselot schreef:
morgen ga ik naar maastricht en zoals hier in de titel al staat, zou ik willen weten of er ruitershops zijn in maastricht en waar?
en ook of je ergens de dvd's van anky kunt kopen, aangezien ze in belgië bijna niet te vinden zijn Lachen

Lastig ik woon er zelf maar heb tot op heden niets gevonden.... in de grotwe boekhandels kun je kijken voor de dvd maar of die open zijn met carnaval weet ik niet

hmmm

Re: ruitershop in maastricht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 09:35

Hallo,
er zijn geen ruitershops in maastricht, de laatste is er zo'n 4 of 5 jaar geleden mee gestopt.

lieselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 15:19

oke, toch bedankt! :)
Laatst bijgewerkt door Revanches op 23-07-09 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten na deze reactie verwijderd. Aangezien dit al een oud topic is. Gelieve niet meer in te reageren.