Ze leek er echt als 2 druppels water op.
We hebben haar niet gekocht omdat haar achterbenen enorm in een X stand stonden (heb jammer genoeg geen foto's van haar benen)
Vandaag was ik dus weer op marktplaats wezen kijken en heb ik 2 hele leuke en niet zulke dure hengstjes gevonden.
Ze hebben appaloosa papier, zijn gechipt, ingeent, ontwormd.
Ik ben nu een beetje over en weer aan het mailen met de eigenaar.
De prijs van een hengstje viel wel mee (199euro), maar dan heb ik er wel 1 met papieren en chip (wat de toeter look a like niet had)
Stom misschien, maar ik heb eerst gevraagd of, als ik er 1 koop, hij tegen meerprijs bij hun gecastreerd kon worden.
Omdat ik niet hetzelfde wil meemaken als wat er met toeter is gebeurd (wat waarschijnlijk niet meer gebeurd, maar ik heb er toch angst voor)
De vrouw van die meneer waarmee ik gemaild heb is dierenarts op de paardenafdeling en assisteren en castreren is bijna dagelijks voor haar, dus zij zou hem kunnen castreren en de nazorg kan bij hun gedaan worden.
Het enigste is hun woonplaats.......want ze wonen in groningen.
Aan de ene kant heb ik zoiets van, als ik echt zo eentje wil als maatje voor Ivy dan ga ik gewoon kijken en als het wat is dan is het was.
Maar aan de andere kant.....Is het wel erg ver weg.
Nou vroeg ik me af of jullie het er voor over zouden hebben.
Helemaal naar groningen rijden voor een NAS Hengstje (die gecastreerd word) als gezelschapspony voor je geregistreerde NAS merrie......
Wat zouden jullie doen?
Hier een foto van alletwee de hengstje
Op de 1ste foto: deze is al gereserveerd.
die mensen komen zaterdag kijken. Hij word ongeveer 90cm hoog.
Ouders zijn stamboek NAS
Op de 2e foto:
Moeder appaloosa, vader Appaloosaxargentijns minipaardje