Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lailapri schreef:Ten eerste, allemaal alvast bedankt!
Ik doe een klein onderzoekje, maar wil graag een groot resultaat dus reageer maar raak. Het gaat over verhuren van paarden en pony's.
1) Als de gelegenheid er was zou je dan een paard/pony gaan huren?
nee
2) Wat zou je ermee willen gaan doen?
dan maar invullen van het rijden van een paard van een anderhoofdzakelijk dressuur, maar ook buiten rit en springen
3) Waar moet het paard/pony aan voldoen? (karakter/ras/enz)
Eerlijk karakter, maar hoeft geen slaperd te zijn, voorkeur KWPN, maar andere uitdaging is ook nooit weg.
4) Wat zou je er per maand voorover hebben?\
betalen? zoveel % bij verkoop, of per maand zie ik liever
5) Wat moet er aanwezig zijn voor het paard?
IIg goed rijbare buitenbak
6) Welke materialen moeten er aanwezig zijn (hindernissen enz)
Hindernis zou fijn zijn, zadel enz niet, neem ik zelf mee
7) Wat moet er aanwezig zijn op het terein? (bak/paddock enz)
Buitenbak, binnen mag ook
8) Zou je ook wedstrijden of lessen willen gaan rijden en waar moeten de lessen aan voldoen?
Eigen instructrice zou moeten mogen
Wedstrijden is ook leuk
Nouja dit washet, je hoeft niet alle vragen te beantwoorden, maar zet wel graag het nummertje erbij. Alvast bedankt!!!!!
lailapri schreef:1) Als de gelegenheid er was zou je dan een paard/pony gaan huren?
Nee, want ik heb zelf 2 pony's
Stel dat het antwoord ja was geweest, dan had ik graag willen rijden, zowel in de bak als buiten. Als de mogelijkheid er is, misschien zelfs wedstrijden.
Braaf karakter, verkeersmak. Ras maakt niet zoveel uit. Een sterk pony ras kan ook makkelijk niet al te zware volwassenen dragen.
4) Wat zou je er per maand voorover hebben?
Als het voor 7 dagen per week mijn 'eigen' pony/paard is, 100 euro per maand
Goede buitenbak en/of binnenbak, weiland, spuitplaats, s'winters (losgooi)paddock en buitenrijmogelijkheden.
Emmers, poetsspullen, halster + touw, zadel, hoofdstel, eventueel dekens, uitmestspullen
Goede buitenbak en/of binnenbak, weiland, paddock, eventueel een longeercirkel.
8) Zou je ook wedstrijden of lessen willen gaan rijden en waar moeten de lessen aan voldoen?
Ja, ik vind dat je je eigen instructrice moet kunnen kiezen.
Citaat:1) Als de gelegenheid er was zou je dan een paard/pony gaan huren?
lailapri schreef:Ten eerste, allemaal alvast bedankt!
Ik doe een klein onderzoekje, maar wil graag een groot resultaat dus reageer maar raak. Het gaat over verhuren van paarden en pony's.
1) Als de gelegenheid er was zou je dan een paard/pony gaan huren?
nee
dressuur, springen, buitenrijden, lange tochten, wedstrijden voor de lol
Een eerlijk paard, moet graag willen werken, ras maakt me dan niet uit en kleur al helemaal niet![]()
Ligt eraan hoe vaak ik zou kunnen rijden, ik heb er ook niet bepaald kijk op wat normale prijzen zijn, aangezien ik nog nooit een paard gehuurd heb.
Goede, deugdzame materialen; goed passend zadel en hoofdstel + bit. Goede stal en weidegang
Beetje springmateriaal zou leuk zijn, spuitplaats is ook niet overbodig
In ieder geval een buitenbak, binnenbak mag ook. Uitrijmogelijkheden vind ik ook erg belangrijk
Lessen zeker, liefst van eigen instructrice. Wedstrijden voor de lol
Nouja dit washet, je hoeft niet alle vragen te beantwoorden, maar zet wel graag het nummertje erbij. Alvast bedankt!!!!!
Breitling schreef:Ik weet dat ik een beetje veel eisend ben maar dat komt omdat ik weet hoe het is om bij een boer te staan en op een luxe stalling en wat de kosten zijn