Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat komt omdat Guinness dus extreem afwikkelt (ze loopt zeg maar een beetje op haar tenen), vandaar dat ik onder mijn volgende schoenen in elk geval zo'n stalen plaatje willen hebben. Zeker als onderdelen dan te vervangen zijn, weet ik zeker dat ik veel langer zou kunnen doen met 1 paar schoenen dan 1 schamel jaartje... Siggy schreef:Ben op zich heel tevreden hoor over de Dallmers. Alleen is het erg jammer dat de zolen niet vervangen kunnen worden, zoals dat bij de Marquis wel kan. De schoenen zien er op zich nog tiptop uit (maak ze braaf schoon na het rijden), behalve dus de voorste punt van de zool, vanaf gisteren zit er dus echt een gat inDat komt omdat Guinness dus extreem afwikkelt (ze loopt zeg maar een beetje op haar tenen), vandaar dat ik onder mijn volgende schoenen in elk geval zo'n stalen plaatje willen hebben. Zeker als onderdelen dan te vervangen zijn, weet ik zeker dat ik veel langer zou kunnen doen met 1 paar schoenen dan 1 schamel jaartje...
Citaat:omdat er een of ander moertje niet goed zat.
Siggy schreef:Nog meer mensen met ervaringen ???
Vooral in hoe de Marquisen blijven zitten ben ik geinteresseerd.