iemand ervaring met eric laarakker/of steffiev/d laarse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

iemand ervaring met eric laarakker/of steffiev/d laarse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 14:46

heef tiemand goei ervaringen met eric laarakker of steffie vd laarse?en wa tkosten ze kunnen ze chronische bronchites genezen??gr emaartje Knipoog

TheSam

Re: iemand ervaring met eric laarakker/of steffiev/d laarse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:22

Ik heb ervaring met Steffi, maar je moet maar eens op 'medisch' kijken... daar staan aardig wat topics over brochitus en Steffi Clown

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:38

Je gaat toch naar de homeopaat toe?

Ik ga 21 /2 naar laarakker voor mijn headshaker.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 17:08

ja klopt maar wil de ervaringen even weten als deze nou niet werkt snap je gr emaartje Haha!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:32

Heej,

Uit mijn omgving hoor ik zeer goede verhalen over deze 2, hun praktijk zit in De Bilt, dus voor jou niet zo heel ver weg.
(dichterbij dan Amstelveen Tong uitsteken ).

We gaan idd as zatedag naar Jeanette Kompier, maar verwacht nou niet dat ze Emara binnen enkele dagen/weken weer volledig op de been heeft, je moet met dit soort behandelingen (voor Cb of dampigheid) en medicatie in maanden al dan niet een jaar(en) denken, anders wordt het zowieso 1 grote telleurstelling.
Ze zal best wat kunnen doen voor Emara dat denk ik wel, of het afdoende is, dat is afwachten, je gaat het voorjaar in en daarna de zomer dus met of zonder behandeling ze gaat zich waarschijnlijk zowieso wel beter voelen.

Als in de loop vd tijd blijkt dat Jeanette niks voor haar kan doen of het is niet voldoende kun je idd eens gaan informeren bij Steffi/Erik.
Maar Je moet Jeanette eerst een kans geven en dat heeft tijd nodig!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:35

steffie is bij mijn paard geweest voor een gekanteld bekken, hoe ze te werk gaat met bronchitus dat weet ik niet, maar de behandeling bij mijn paard vond ik in één woord "GEWELDIG" vind het een zeer kundig persoon die weet waar ze mee bezig is!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 18:56

cissie schreef:
Heej,

Uit mijn omgving hoor ik zeer goede verhalen over deze 2, hun praktijk zit in De Bilt, dus voor jou niet zo heel ver weg.
(dichterbij dan Amstelveen Tong uitsteken ).

We gaan idd as zatedag naar Jeanette Kompier, maar verwacht nou niet dat ze Emara binnen enkele dagen/weken weer volledig op de been heeft, je moet met dit soort behandelingen (voor Cb of dampigheid) en medicatie in maanden al dan niet een jaar(en) denken, anders wordt het zowieso 1 grote telleurstelling.
Ze zal best wat kunnen doen voor Emara dat denk ik wel, of het afdoende is, dat is afwachten, je gaat het voorjaar in en daarna de zomer dus met of zonder behandeling ze gaat zich waarschijnlijk zowieso wel beter voelen.

Als in de loop vd tijd blijkt dat Jeanette niks voor haar kan doen of het is niet voldoende kun je idd eens gaan informeren bij Steffi/Erik.
Maar Je moet Jeanette eerst een kans geven en dat heeft tijd nodig!

tuurlijk cissie gaat dat niet binnen een paar dagen over met homeopathie Vork moet je zekers 3 weken wachten voordat je resultaat ziet Knipoog maar het kan in iedergeval niet achteruit gaan en dat is wat ik weet met homeopathie en regulier wordt vaak wel erger met de eventuele bijwerkingen en bij langdurig gebruik van hun medicijnen Verdrietig

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:09

[/quote]tuurlijk cissie gaat dat niet binnen een paar dagen over met homeopathie Vork moet je zekers 3 weken wachten voordat je resultaat ziet Knipoog maar het kan in iedergeval niet achteruit gaan en dat is wat ik weet met homeopathie en regulier wordt vaak wel erger met de eventuele bijwerkingen en bij langdurig gebruik van hun medicijnen Verdrietig[/quote]

3 weken is nog verbluffend snel, trek er in het geval van emara maar wat langer voor uit.

Achteruit gaan tja.. dat kan ook met homeopathie, in veel gevallen verergert de aandoening (vooral bij ziektes als CB) de eerste periode alleen maar de klachten worden sterker, dat is bij dit soort behandelmethode vaak het teken dat het aanslaat en dus positief, in de loop vd tijd worden als het goed is de klachten minder.

Ik ben benieuwd zaterdag Haha!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 19:18

we wachten inderdaad wel af zaterdag horen we het wel!!! Haha! wachten duurt altijd lang voordat het zaterdag is Slapen