Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).cissie schreef:Heej,
Uit mijn omgving hoor ik zeer goede verhalen over deze 2, hun praktijk zit in De Bilt, dus voor jou niet zo heel ver weg.
(dichterbij dan Amstelveen).
We gaan idd as zatedag naar Jeanette Kompier, maar verwacht nou niet dat ze Emara binnen enkele dagen/weken weer volledig op de been heeft, je moet met dit soort behandelingen (voor Cb of dampigheid) en medicatie in maanden al dan niet een jaar(en) denken, anders wordt het zowieso 1 grote telleurstelling.
Ze zal best wat kunnen doen voor Emara dat denk ik wel, of het afdoende is, dat is afwachten, je gaat het voorjaar in en daarna de zomer dus met of zonder behandeling ze gaat zich waarschijnlijk zowieso wel beter voelen.
Als in de loop vd tijd blijkt dat Jeanette niks voor haar kan doen of het is niet voldoende kun je idd eens gaan informeren bij Steffi/Erik.
Maar Je moet Jeanette eerst een kans geven en dat heeft tijd nodig!
moet je zekers 3 weken wachten voordat je resultaat ziet
maar het kan in iedergeval niet achteruit gaan en dat is wat ik weet met homeopathie en regulier wordt vaak wel erger met de eventuele bijwerkingen en bij langdurig gebruik van hun medicijnen
moet je zekers 3 weken wachten voordat je resultaat ziet
maar het kan in iedergeval niet achteruit gaan en dat is wat ik weet met homeopathie en regulier wordt vaak wel erger met de eventuele bijwerkingen en bij langdurig gebruik van hun medicijnen
[/quote]
wachten duurt altijd lang voordat het zaterdag is