Stal montfoort??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sabineG

Stal montfoort??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 22:57

Aangezien de zoekfunctie niet meer werkt toch maar mijn vraag hier neer gezet...

Wie kent de stalling in montfoort met binnenbak, diverse paddocks, en ruime stallen. Er schijnt nog meer te zijn maar weet niet exact wat..

Ik zou graag meer informatie willen over deze stalling...

Dus wie weet over welke stal ik het heb....

Anita_D

Re: Stal montfoort??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 00:39

Hoi,

Ik denk dat ik wel weet welke stal jij bedoelt, alleen hoe het heet, geen idee Verward
Een kennis van mij heeft er een een tijd gestaan met haar paard en ik ben weleens mee geweest.
Het zit voorbij de rontonde bij het tuincentrum, dus nog rechtdoor daar, richting woerden maar dan de eerste afslag rechts, aan de weg die ook naar het industrie terrein gaat als dat degene is die jij bedoelt, aan de linkerkant van de weg en met een lange oprijlaan.
Ik vind het een mooie stal, heel netjes, poetsplaatsen met solariums, een binnenbak, 2 (?) buitenbakken, kantine en verschillende padocks.
Veel parkeer gelegenheid, een zadelkamer in de kelder bij de stallen, erg handig dus tegen zadeldieven, waarin iedereen zijn eigen zadelkast heeft en je ook water hebt om je spulllen te poetsen.
Het is wel jaren geleden dat ik daar geweest ben, maar toen waren ze zelfs bezig met een paar appartementen te maken boven de stallen, om te verhuren Lachen
Verder kan ik je er weinig over vertellen, maar het leek mij een fijne plek om een paard te stallen OK dan!

boytjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 08:46

je kan hem ook bij de westichtse ruiters in montfoort meschien neer zetten

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 08:48

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 16:01

rhijnauwen schreef:

Deze stal bedoelde ik ook Lachen
Nu ik het zo terug zie herinner ik me wel dat bij de binnenboxen het gangpad erg smal is.
En de prive weilandjes, hoort daar geen gras op te staan Verward

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:35

ik weet dat de stal momenteel vol op in beweging is en het zeer zeker een aanrader!! super bodems, mooie locatie, etc! ga er gerust eens kijken, het is de moeite waard!

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 23:32

Ja de Lindeboom.... Toevallig hoorde ik op stal dat het zo heet.... Thanx.. Ik woon zelf in Vianen dus het is wel 21 km... maar nu sta ik 16 km ver dus dat verschil is niet zo groot en qua prijs maakt het niet veel uit en heb ik wel meer paddock en een binnenbak...

Bedankt voor de reacties.. en wie nog positieve of negatieve ervaringen heeft met de Lindenboom.. ik wil alles weten!!!!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 09:01

ik denk dat je het beste zelf kunt gaan kijken Sabine, ga eens praten met de (nieuwe) beheerders, dan krijg je toch zelf de beste indruk.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 08:47