mn paard zit nu in een hele dikke wintervacht en dat is erg vervelend aangezien hij niet veel conditie heeft en ik hem daardoor telkens natrij,
nu zit ik met het probleem dat ik niet echt van uitstappen houd en dat moet ik nu eigenlijk een half uur doen waar ik dus geen zin in heb en het afkort tot een kwartier, nu zet ik hem telkens op stal met een natte hals en hij krijgt dan wel een zweetdeken op maar die moet na een tijdje af en dat kan niet want dan moet ik weer naar huis... ik wil hem heel graag laten scheren en weet al wie het (voor een bedrag) wil doen... maar nu zit ik met het probleem dat ik niet weet wat ik zou moeten laten scheren precies (dus welk patroon) en of het in dit jaargetijde nu nog wel kan?... en als hij is geschoren dan moet hij wel 2 dekens om maar kan hij ook gewoon een zweetdeken om met daarover een dikke deken???????? of Moet dat een onderdeken eronder zijn???????? Helpp
p.s. ik vraag het even hier want ik kan nu niet even 1 2 3 de scheerder (zal ik maar zeggen) te pakken krijgen... en dit verhaal gaan vertellen???!!!!