Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
) Was opzich wel van fijn spul gemaakt. Heb er alleen niet lang gebruik van kunnen maken ivm met verkoop. Ik weet dus niet of het ook echt degelijk spul is. KarinvdM schreef:De gemiddelde kwaliteit van welk HH product dan ook vind ik onder de maat.
) maar na 2 keren een hele nacht op te hebben gezeten onder de gewone deken zaten de scheuren erin...
meggiemeg schreef:een zweet deken is iets anders dan een onderdeken! een zweetdeken doe je even op tot al het zweet erop komt te liggen, de deken heeft daarna geen functie meer. een onderdeken is gemaakt om langere tijd op te liggen en daardoor dus ook veel sterker!
je krijgt vind ik bij HH kwaliteit naar de prijs, je mag het niet vergelijken met een Anky ofzo.
heb nu al voor de derde winter een HH deken op, hij is nog steeds waterdicht en ademend, de vulling is ietsje dunner geworden maar nog steeds lekker warm. heb ook een hoofdstel nu zo'n 6 jaar en deze ziet er nog steeds erg goed uit, de gespen zijn wat lelijk geworden maar dat mag na 6 jaar intensief gebruik dacht ik wel. het leer is nog steeds mooi soepel en nergens aan t scheuren.
meggiemeg schreef:je krijgt vind ik bij HH kwaliteit naar de prijs, je mag het niet vergelijken met een Anky ofzo.