kwaliteit Harry's Horse hoofdstel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alytje

kwaliteit Harry's Horse hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 20:22

ik wil misschien een HH hoofdstel kopen, maar ik vraag me af hoe de kwaliteit van de HH hoofdstellen is.
Heeft iemand hier ervaring mee?

TinusTinker

Re: kwaliteit Harry's Horse hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:02

Ik heb een HH hoofdstel, en ben er zeer tevreden over!

Niet te duur en een goede kwaliteit

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:06

hmm ik heb er geen 1 maar ik vind ze wel erg mooi... ( sorry offtopic Tong uitsteken)

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 14:12

haha ik ook, daarom ben ik ook benieuwd of de kwaliteit ook goed is Knipoog

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:02

Ik had er een bij m'n vorige pony, met zo'n regenboogding erin (vond ik acheraf oerlelijk Clown ) Was opzich wel van fijn spul gemaakt. Heb er alleen niet lang gebruik van kunnen maken ivm met verkoop. Ik weet dus niet of het ook echt degelijk spul is.

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 20:00

heeft er verder nog iemand ervaring met een hh hoofdstel?

JudithC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:25

Ik heb er 1 en een vriendin ook 1. Ik vind de afwerking van het leer niet zo mooi. Bij mij is het leer een beetje grijs aan het worden terwijl ik 't goed invet. Ik heb het hoofdstel dan al wel 3 jaar en altijd intensief gebruikt, maar ik heb ook een ander hoofdstel (ook 3 jaar oud) die er veel beter uitziet. Dus ik ben er niet zo tevreden over.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:23

De gemiddelde kwaliteit van welk HH product dan ook vind ik onder de maat.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:25

KarinvdM schreef:
De gemiddelde kwaliteit van welk HH product dan ook vind ik onder de maat.

Vind ik inderdaad ook.. heb een zweetdeken gekocht (in de uitverkoop dus kan 'm niet meer terug brengen Boos! ) maar na 2 keren een hele nacht op te hebben gezeten onder de gewone deken zaten de scheuren erin...

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:10

een zweet deken is iets anders dan een onderdeken! een zweetdeken doe je even op tot al het zweet erop komt te liggen, de deken heeft daarna geen functie meer. een onderdeken is gemaakt om langere tijd op te liggen en daardoor dus ook veel sterker!
je krijgt vind ik bij HH kwaliteit naar de prijs, je mag het niet vergelijken met een Anky ofzo.
heb nu al voor de derde winter een HH deken op, hij is nog steeds waterdicht en ademend, de vulling is ietsje dunner geworden maar nog steeds lekker warm. heb ook een hoofdstel nu zo'n 6 jaar en deze ziet er nog steeds erg goed uit, de gespen zijn wat lelijk geworden maar dat mag na 6 jaar intensief gebruik dacht ik wel. het leer is nog steeds mooi soepel en nergens aan t scheuren.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:11

meggiemeg schreef:
een zweet deken is iets anders dan een onderdeken! een zweetdeken doe je even op tot al het zweet erop komt te liggen, de deken heeft daarna geen functie meer. een onderdeken is gemaakt om langere tijd op te liggen en daardoor dus ook veel sterker!
je krijgt vind ik bij HH kwaliteit naar de prijs, je mag het niet vergelijken met een Anky ofzo.
heb nu al voor de derde winter een HH deken op, hij is nog steeds waterdicht en ademend, de vulling is ietsje dunner geworden maar nog steeds lekker warm. heb ook een hoofdstel nu zo'n 6 jaar en deze ziet er nog steeds erg goed uit, de gespen zijn wat lelijk geworden maar dat mag na 6 jaar intensief gebruik dacht ik wel. het leer is nog steeds mooi soepel en nergens aan t scheuren.

Een onderdeken mag dan nog wel sterker zijn ik verwacht toch wel dat een zweetdeken 2 nachtjes onder een deken kan liggen zonder dat er aan alle kanten scheuren in komen...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:05

meggiemeg schreef:

Anky-kwaliteit??? Clown
Afbeelding

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:10

Jezus wat een deken karin! Zo erg is die van mij nou ook weer niet. Ik zal morgen wel even foto's maken als ik er aan denk...

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:51

Ik heb voor mijn paard een hoofdstel van HH. Is echt al heel wat jaren oud maar nog super mooi. Ik heb hem bij mijn paard gekregen toen ik haar kocht. Het is een super soepel hoofdstel. Veel mensen bij mij op stal vragen waar ik mijn hoofdstel vandaan heb, omdat ze hem zo mooi en soepel vinden. Ze staan altijd raar te kijken als ze horen dat het "maar" een HH is.

japke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 01:56

ik heb een zweetdeken van hh niks mis mee uit de test in bit kwamen de dekjes ook goed uit de test vsnel droof goede prijs kaliteitverhouding.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 08:27

heb je een rambo paard dat die de deken zo kan verwoesten??
dacht dat die van mij een deken sloper was vroeger maar zo erg is het gelukkig nooit geweest! nu sloopt die ze nooit meer gelukig dus dan kan je nog eens wat uitgeven aan een mooie deken.....

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:57

Ik heb ook een HH hoofdstel, ben er erg tevreden over, ook over het kwaliteit van het leer want als die niet oke krijgt mijn paard uitslag. alleen vind de maten een beetje lastig, een full was te klein en een extrafull eigenlijk net weer iets te ruim.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:29

Haha, dat deken! inderdaad Anky kwaliteit is onzin, als je paard achter een deur blijft hangen is een anky hoofdstel of dek net zo snel kapot als een goedkope hoofdstel of deken!
Ik heb een HH hoofdstel en ben er tevreden over. je kunt wel zien dat het bijna 3 jaar oud is, maar dat mag ook wel voor 35 euri..

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:49

ik vind zo'n regenboorg hoofdstel net zo leuk Appie!!! Bloos

verder vind ik de prijs-kwaliteit verhouding juist heel goed van HH

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:42

Ik heb een HH hoofdstel gehad en ik ben er super tevreden over geweest! Hij zat netjes en voelde goed stevig maar ook soepel aan. Toen ik hem kocht kreeg ik ook reacties van die zal wel niet lang mee gaan maar hij is nog steeds niet kapot. De reden dat ik hem niet meer gebruik is dat ik een mooier hoofdstel (qua uiterlijk) had gekocht. Hou hem nu als reserve Pling

Ook de dekens die ik heb vind ik erg prettig. Nog geen gekke dingen meegemaakt en ik heb ze zo'n 1,5 jaar.

Ik heb ook een paar rijbroeken voor de zomer. Mijn Eurostars vind ik wel wat beter maar deze zijn qua prijs-kwaliteit verhouding echt niet verkeerd en leuk om erbij te hebben. Aan HH heb ik nog geen miskoop gehad. Knipoog