heerlijk die zomers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rocco1

heerlijk die zomers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 18:26

hebben jullie ook zo'n zin in de zomer?
als ik eraan denk krijg ik al helemaal die kriebels in mijn buik.

ik wel, lekker 's middags naar het strand en 's avonds in de bossen crossen met je paard.

doen jullie dan altijd een vliegendeken om als je gaat rijden?

wat doen jullie het meeste in de zomer met je paard?

Lenneke_

Re: heerlijk die zomers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:29

Ik heb ook alweer helemaal zin in de zomer. Vandaag was het al weer lekker zonnetje enzo, ben de hele dag op de manege geweest. Paard lekker buiten gezet enzo, heerlijk.

Heb helemaal zin in deze zomer, kan ik weer lekker overal heen nu Anouar de trailer weer in gaat.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:38

Ik heb ook echt veel zin in de zomer, maar vandaag vond ik ook al erg lekker, met een zonnetje en fluitende vogeltjes.
Zodra mijn jas eindelijk uitkan ben ik tevreden.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 19:04

ik heb ook zo'n zin in de zomer! mijn ma en ik worden elke dag vrolijker als het iets langer licht is. wat ik in de zomer doe.. vorige zomer was ik mijn pony nog aan het beleren, dus niet veel. maar deze zomer ga ik buitenritten maken. natuurlijk afsponzen en ... aaah je maakt me helemaal gek!! Clown de zomer is gewoon zo fijn! (jaja zo ben ik dus als ik histerysch ben Clown

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:03

Ik heb ook wel zin in de zomer, maar toch heb ik liever lente Haha! Dan is het niet te warm en niet te koud.. Gaan de bladeren weer aan de bomen, fluitende vogeltjes, ik vind de lente toch wat meer hebben dan de zomer Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:10

Ik hou van de zomer, het nadeel vind ik alleen de vliegje en andere paardenbloedzuigende beestjes Boos!

Verder wil ik deze zomer met Luck veeeel buitenritten gaan maken en op zoek gaan naar een meertje Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:38

Lente vind ik eigelijk ook beter, of zoals nu, lekker zonnetje en het voorjaar weer in je bol. Dat het nog wat koud is maakt mij niet uit, daar kan je je tegen kleden.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:57

ik vind het wel lekker, maar als het te warm is is het ook weer niet leuk.. In de zomer rijd ik vaak buitenritjes of in de buitenbak..Is het echt te heet gaan we aan de hand stappen buiten..

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:18

Haha heb er ook heel erg veel zin in !
Heb nog geen zomer met mijn paardje meegemaakt, heb hem pas sinds september, maar ben ervan overtuigd dat het heel leuk gaat worden Knipoog

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:18

Maak me gekkkkkkk Clown haha..
Lekker dat zonnetje nu pff heerlijk..
Maar de zomer word nog beter als het maar niet TE word en niet zoal svorig jaar pff... gewoon lekker tempratuurtje..

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 14:23

ik hoop ook dat het niet al te heet wordt. ben nu al aan het oefenen om in de bossen te rijden. (hij is pas 5 x buiten geweest)
als het zomer is wil ik ook lekker alleen naar buiten kunnen dus...
maar dat gaat me wel lekker.

zwemmen met je paard lijkt me ook helemaal geweldig Haha!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:34

Ik heb zin in de lente Haha!. Dan is het niet zo warm en kun je lekker rijden zonder al die irritante dekens en jassen enzo.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:38

ja joepie zomer, heerlijk al kan ik ook genieten van de herfst en de lente

maar lekker savonds door de bossen rijden(in de hoop dat er weinig muggen zijn)
of overdag lekker op de hei en daarna samen verkoelde douche nemen

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:43

Bij elke zonnestraal word ik al vrolijk en ga ik zonder jas naar buiten, om daarna tot de conclusie te komen dat dat wel erg optimistisch is... Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan de winter! Alleen al het opstaan 's morgens vroeg, gaat veel makkelijker als het licht is Dromen

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 16:14

Zomer... lekker in je t-shirtje rijden, ipv in drie lagen kleding, een sjaal om en je thermo-ondergoed aan. Een bak die niet verzopen of bevroren is (oké, oké, bij Doug op stal zijn er godzijdank twee binnenbakken, een grote voor de groepslessen en een kleintje voor wie daar niet in rijdt - maar toch). Zonnetje op je bol, 's avonds lekker lang licht, zodat ik lekker door het Balijbos naar stal en weer terug kan fietsen. Paarden weer lekker de wei op (kan bij Doug op stal helaas niet jaarrond), geen verkleumde handen meer na het afspoelen van het bit. Oh heeeeeerlijk, kan het alvast zover zijn? Laat de krokusjes, het groen aan de bomen en de dartelende lammetjes maar komen! Ik begin dat hele wintergedoe echt zat te worden.

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 23:11

maar rijden jullie dan altijd met vliegendeken?

dit wordt mijn eerste zomer met mijn paardje heb hem pas sinds oktober. daarom heb ik er extra zin in.

ga lekker naar het dorp een drankje en een ijsje halen voor hem een emmertje water en hop hop hop weg zijn we weer hihihi

heb er nu al zin in

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:16

Rocco1 schreef:
maar rijden jullie dan altijd met vliegendeken?

dit wordt mijn eerste zomer met mijn paardje heb hem pas sinds oktober. daarom heb ik er extra zin in.

ga lekker naar het dorp een drankje en een ijsje halen voor hem een emmertje water en hop hop hop weg zijn we weer hihihi

heb er nu al zin in

Ik rij nooit met vliegendek in de zomer, dat hindert alleen maar bij het trainen. Ik verheug me ook alweer op de zomer, of op een sowieso iets betere temperatuur! Heerlijk dat de lente er ook weer aan komt, lekker zon erbij, lammetjes in de wei, overal veulentjes, begin buitenseizoen qua wedstrijden.. super! Lachen (al heb ik op het moment even geen wedstrijdpaard, maar dan ben ik druk mee bezig Clown )