3 in 1 beschermers heb ik ookal, en natuurlijk de peeskappen.
Maar voor het zwaardere werk wil ik legwraps gaan gebruiken, wie heeft ervaring met deze beschermers?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nimmedor schreef:Ik ben van plan legwraps te gaan kopen omdat het nu wel bewezen is dat bandages meer slecht dan goed doen.
Sjuimpje schreef:Nimmedor schreef:Ik ben van plan legwraps te gaan kopen omdat het nu wel bewezen is dat bandages meer slecht dan goed doen.
Dan weet jij meer dan de meeste van ons.
Dus laat die bewijzen maar doorkomen, ik ben erg benieuwd
Sjuimpje schreef:Ik lees ook heel veel over bandages aangezien ik ze nog wel eens omdoe,
en tot dusver ben ik alleen sugererende berichten en veronderstellingen tegen gekomen.
Nergens kan men aantonen dat het slechter is dan een doorsnee beenbescherming, want ook daaronder wordt het heet.
Het beste is nog altijd kaal, alleen vind ik dat te risicovol.
ACSM schreef:Ik heb ze vorige week gekocht. Ik ben tot nu toe tevreden, merkte wel dat ze iets gingen zakken in het bos....
Nimmedor schreef:peesbeschermers, daaronder word het niet niet echt warm, en peesbeschermers worden al ontzettend lang gebruikt, zonder strijkt die van mij de benen ook open