Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), maar geen enkel probleem met paardrijden (western, weliswaar). Ik heb de beugels zo lang dat mijn benen gewoon ontspannen "hangen"; het gewicht rust allemaal op mijn kont. Maar misschien begrijp ik je probleem gewoon niet goed ... WormBoy schreef:Wat is de theorie achter zulke beugels? Kun je niet gewoon je beugels langer maken? Ik heb zelf verrotte knieen (jarenlang American Football gespeeld), maar geen enkel probleem met paardrijden (western, weliswaar). Ik heb de beugels zo lang dat mijn benen gewoon ontspannen "hangen"; het gewicht rust allemaal op mijn kont. Maar misschien begrijp ik je probleem gewoon niet goed ...

chiara schreef:wat is loesdauw ??
en eqeutana is dat een soort beurs ?
Mikkie schreef:Ik heb de GPG stijgebeugel. En ik moet zeggen dat ik er echt ontzettend tevreden over ben. Ik had ook altijd last van mijn knieen en dat is nu echt verleden tijd (wat betreft het paardrijden dan)
Op de afbeelding hieronder zie je het oude model. De versie die nu in de winkels ligt heeft de "koker" een stuk in de buis geïntegreerd en is daardoor minder stofgevoelig.