Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Inca schreef:Volgens mij moet je aan de onderkant het zwarte dopje eraf halen. Daaronder zit een borgmoer (een moer die zichzelf niet los kan draaien) die je strakker en losser kan draaien. Een geschikte sleutel vinden is misschien wel lastig aangezien de moer er ín zit.
Wanneer je te veel heen en weer hebt moeten draaien zou ik er een andere moer in doen aangezien de borg van de moer dan mogelijk niet meer werkt.
Door diezelfde borg is het dus niet mogelijk om vanaf de bovenkant de vering in te stellen.
Fredt schreef:Inca schreef:Volgens mij moet je aan de onderkant het zwarte dopje eraf halen. Daaronder zit een borgmoer (een moer die zichzelf niet los kan draaien) die je strakker en losser kan draaien. Een geschikte sleutel vinden is misschien wel lastig aangezien de moer er ín zit.
Wanneer je te veel heen en weer hebt moeten draaien zou ik er een andere moer in doen aangezien de borg van de moer dan mogelijk niet meer werkt.
Door diezelfde borg is het dus niet mogelijk om vanaf de bovenkant de vering in te stellen.
Weet je dit zeker ? Want ik ben bang dat ik ze anders sloop. Toch wel zonde voor zoveel geld !
, mijn ‘zwarte dop’ zit nogal ernstig vast en ik heb echt het gevoel dat het strax helemaal kapot is
...dus nee niet voor mij !
Fredt schreef:Dus zover ik nu begrijp;
Moet je het zwarte dopje eraf halen. En dan zit daar een soort van schoef die je kan verstellen ?
Fredt schreef:Goed 3 mensen die het bevestigen![]()
Nog 1 vraag voordat ik die dop eraf ga slopen.. Dat verstellen kan gewoon met een sleutel (goede maat ) ?
En de zwarte dop met een tang eraf halen ofzo ?
Soraya92 schreef:Ben ik nou die scheitert dat mn beugels kapot gaan