Oude wedstrijdpony's??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes0508

Oude wedstrijdpony's??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 17:43

Ik rijd momenteel wedstrijden met Elza. Ze is 23 jaar, en wordt half maart 24. We springen in de L, en dressuren in de B. Deze zomer gaan we waarschijnlijk M springen en L1 dressuur starten.
Zijn er meer mensen die echt intensief rijden met een oude pony??

tenemieken

Re: Oude wedstrijdpony's??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 18:14

ikzelf niet maar ken wel mensen die met een oudere pony of een ouder paardje wedstrijd rijden

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 18:24

Trudie Gol rijd Z met een 20 jarige pony!

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 17:12

tenemieken schreef:
ikzelf niet maar ken wel mensen die met een oudere pony of een ouder paardje wedstrijd rijden

vertel... Tong uitsteken

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 17:19

toen ik vroer bij HROV reed was er een meisje met een pony van in de 20 en die kon nog super springen...
bij LRV zie je ook dikwijls wat oudere paarden die het nog steeds goed doen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:03

Bij de ponyclub in ons dorp liep tot een paar jaar geleden een D-pony die in 1987 naar het EK springen in Frankrijk was geweest. Daarna had hij nog redelijk wat kinderen de beginselen van het springen bijgebracht, nog verschillende keren naar het Z gereden. Op zijn 27e sprong hij nog steeds, maar inmiddels had hij al wel dispensatie vanwege zijn leeftijd: hij hoefde na de M niet meer te promoveren. Maar hij ging nog maar wat graag mee op wedstrijd! *LOL*

Geen idee eigenlijk of hij nog leeft, ik heb hem drie jaar geleden voor het laatst gezien. Hij is van mijn geboortejaar als ik het me goed herinner, dus dan zou hij dit jaar 31 worden.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 18:06

Karin schreef:
Bij de ponyclub in ons dorp liep tot een paar jaar geleden een D-pony die in 1987 naar het EK springen in Frankrijk was geweest. Daarna had hij nog redelijk wat kinderen de beginselen van het springen bijgebracht, nog verschillende keren naar het Z gereden. Op zijn 27e sprong hij nog steeds, maar inmiddels had hij al wel dispensatie vanwege zijn leeftijd: hij hoefde na de M niet meer te promoveren. Maar hij ging nog maar wat graag mee op wedstrijd! *LOL*

Geen idee eigenlijk of hij nog leeft, ik heb hem drie jaar geleden voor het laatst gezien. Hij is van mijn geboortejaar als ik het me goed herinner, dus dan zou hij dit jaar 31 worden.

Geweldig Haha! Mijne is 23, en was in '94 nederlands kampioen zz springen. Ik ben de 2e die haar rijdt...

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 09:46

Ik ken ook een jongetje die met een hele mooie C-pony fanatiek in het Z springt. De pony is 27 jaar !

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 10:25

Toen mijn pony 17/18 was ben ik met hem Nederlands kampioen geworden in het M2, nu is hij 21/22 en loopt hij weer L1 met een meisje! En hij ziet er nog super uit! Niemand gelooft dat hij al zo oud is!