Gister ben ik weer naar een open dag geweest. Het AOC Friesland (in Leeuwarden) deze keer. Ben laatst ook al bij het Groenhorst College in Barneveld geweest, en een tijdje geleden bij het Clusius College in Alkmaar. Ik heb echt het gevoel dat ik gek word op dit moment. Al die scholen presenteren zich zo geweldig, en het lijkt allemaal erg leuk en leerzaam.. Maar ik weet nu dus echt niet meer wat te kiezen. Persoonlijk vond ik het Groenhorst College in Barneveld erg goed overkomen, maar het AOC Friesland zag er ook goed uit. Daarbij komt dat het bij het AOC Friesland mogelijk is om een mbo en hbo opleiding in 6 jaar af te ronden (correct me if I'm wrong, maar dat vertelde een leraar daar). Ik zou dan eerst mbo paardenhouderij kunnen doen (wat me erg leuk lijkt) en daarna meteen doorstromen naar het hbo paraveterinair (waar ik ook zeeer geïnteresseerd in ben).Zijn er hier mensen die op het AOC Friesland zitten? En hoe vind je dat? Als je ergens anders paardenhouderij doe.. waar? en hoe is het daar? Sorry voor zoveel vragen, maar ik wil graag een zo goed mogelijke keus maken en al die scholen presenteren zich natuurlijk zo goed mogelijk, dus wil ik graag wat reacties van mensen die er op school zitten.
Ohwjah, ik hoef geen reacties van mensen die iets via via gehoord hebben of die vinden dat ik geen paardenhouderij moet gaan doen omdat er weinig werk in te vinden is.. Ik weet het! Maar ik wil het toch proberen.