Paardenhouderij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Paardenhouderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 09:03

Gister ben ik weer naar een open dag geweest. Het AOC Friesland (in Leeuwarden) deze keer. Ben laatst ook al bij het Groenhorst College in Barneveld geweest, en een tijdje geleden bij het Clusius College in Alkmaar. Ik heb echt het gevoel dat ik gek word op dit moment. Al die scholen presenteren zich zo geweldig, en het lijkt allemaal erg leuk en leerzaam.. Maar ik weet nu dus echt niet meer wat te kiezen. Persoonlijk vond ik het Groenhorst College in Barneveld erg goed overkomen, maar het AOC Friesland zag er ook goed uit. Daarbij komt dat het bij het AOC Friesland mogelijk is om een mbo en hbo opleiding in 6 jaar af te ronden (correct me if I'm wrong, maar dat vertelde een leraar daar). Ik zou dan eerst mbo paardenhouderij kunnen doen (wat me erg leuk lijkt) en daarna meteen doorstromen naar het hbo paraveterinair (waar ik ook zeeer geïnteresseerd in ben).Zijn er hier mensen die op het AOC Friesland zitten? En hoe vind je dat? Als je ergens anders paardenhouderij doe.. waar? en hoe is het daar? Sorry voor zoveel vragen, maar ik wil graag een zo goed mogelijke keus maken en al die scholen presenteren zich natuurlijk zo goed mogelijk, dus wil ik graag wat reacties van mensen die er op school zitten.
Ohwjah, ik hoef geen reacties van mensen die iets via via gehoord hebben of die vinden dat ik geen paardenhouderij moet gaan doen omdat er weinig werk in te vinden is.. Ik weet het! Maar ik wil het toch proberen.

qwinty

Re: Paardenhouderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 09:40

Hoi,

Ik heb paardenhouderij mbo gedaan in enschede aoc was dat.
maar moet eerlijk zeggen dat het leuker lijkt enzo dan het is.
Als ik eerlijk mag zijn zou ik het je niet aanradn hou het liever als je hobby er bij en kies iets waar je later ook verder in kunt komen!
Ik ben gestopt met deze opleiding omdat ik er meer van verwachte het valt echt tegen teminste mij viel het tegen..
Ik hoop dat je de goeie keus maakt als je het toch wil gaan doen want daar ga ik wel van uit maar goed denk er alsjeblifet goed over na en dan vooral over de toekomst die je er in bereiken wil.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 12:01

Ik sluit me helemaal aan bij Qwinty, het leek o zo leuk maar ik vond vreselijk. Ik deed overigens Mbo paardenhouderij op het Holland College Misselijk

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 17:26

Ik wil het wel gaan proberen, dat besluit staat al vast.. Alleen weet ik nog niet waar. 'k wil niveau 4 gaan doen, en daarna waarschijnlijk nog een hbo opleiding. Daar ben ik nog niet helemaal over uit, maar dat heeft ook nog geen haast ofzo.. Trouwens, ik ben me er echt wel van bewust dat het niet alleen rijden en allemaal leuk is! En ook dat wiskunde, scheikunde e.d er gewoon bij horen.