Dressuurring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SheilaJarig

Dressuurring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 21:48

Wie heeft ervaring met deze dressuurring? Is te koop bij W+W hindernismaterialen. Ben benieuwd naar bijvoorbeeld stabiliteit, blijven planken goed zitten etc.

Afbeelding

SheilaJarig

Re: Dressuurring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 13:40

Ken niemand deze dressuurring Verward

ebony2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 13:43

Wij gebruiken deze ring altijd bij dressuurwedstrijden in het buiten seizoen bij onze vereniging.Op zo'n dag is het ideaal, je zet ze heel makkelijk op en ook het afbreken is zo gebeurd.Maar wij gebruiken ze nooit permanent, dus daar heb ik geen ervaring mee, maar voor een wedstrijd volstaan ze heel goed. Ook met stormweer blijven ze (meestal)staan.

SheilaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 14:05

bedankt voor je reactie. ben benieuwd wat anderen nog te vertellen hebben. wij willen hem ook buiten de wedstrijden om laten staan. desnoods alleen de hoeken en op de lange zijden.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 15:41

ebony2 schreef:
Wij gebruiken deze ring altijd bij dressuurwedstrijden in het buiten seizoen bij onze vereniging.Op zo'n dag is het ideaal, je zet ze heel makkelijk op en ook het afbreken is zo gebeurd.Maar wij gebruiken ze nooit permanent, dus daar heb ik geen ervaring mee, maar voor een wedstrijd volstaan ze heel goed. Ook met stormweer blijven ze (meestal)staan.

dat zal toch wel denk Knipoog
valt zo je hele bak om.. Het zit stevig genoeg om te blijven staan(lijkt miJ)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 16:59

Ja hoor, die dingen zijn hartstikke stevig!

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 10:02

Wow wat een ding nog nooit eerder gezien. Als ik het zo bekijk is dit de beste ooit: onderstel van en hindernis maar wel zo veilig dat hij niet binnen de ring komt en als er perongeluk een plank kapot gaat kan je die simpel vervangen echt mooie uitvinding of op z'n Hertog ijs gezegd:

MOOOOI PRODUCT

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 10:31

wij hebben er 1 die is afgeleid van dit systeem maar omdat wij die stevige ijzeren onderstellen niet zo zagen zitten hebben wij gekozen om de steunen in de grond te steken

De ring kan dus vlak neergezet worden ook met ongelijke bodem
en er is geen kans dat het paard zich bezeerd aan de voetsteunen want mij lijkt dat er hier springsteunen onder staan en dat is voor dressuur wel wat overdreven met opruimen en neerzetten ook veel zwaarder

maar het idee van die enkele plank in de steun hebben wij ook voordeel dat als ze de plank raken deze niet breekt maar veert en zodoende geen verwondingen