vraag 1
Nemed doet altijd gek als die los is, en vandaag ging die wel heel ver, met galoperen en zo, en dan stopt ie in een keer, ben echt bang dat hij tegen zijn voorbenen aanknalt ofzo :/ Mijn vraag, wat is hiervoor goede beenbescherming? Peesbeschermers voor kan wel opzich..maar achter? Ik heb echt geen idee, aan strijklappen heb ik denk ik niets..

vraag 2
Nemed heeft in en keer een hekel aan Nero, dus dat wordt ook altijd knallen op stal. Tegen de muur, de deur, voerbak, alleen als Nero langs loopt. Nu heeft hij zijn RA kogel/onderbeen dik
dus dat wordt deze week veel met hem stappen en weinig tot geen rijden. Mijn routine hiervoor is afspuiten (10 min koud water) cooling gel (dit is toch niet schadelijk voor dit soort dingen?) stappen over harde weg (15 +-) dan weer afspoelen, en cooling gel. Dit toch een goede genezing routine..?
Of maak ik het alleen maar erger..Nou ja, iig Nero op een stal zetten waar hij niet langs Nemed moet, kan pas in April, dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben er niet altijd bij om hem te waarschuwen ('Denk erom!!!' ) als iemand met Nero langs gaat. Nu vraag ik me af of dikke en hoge onderlappn met stalbandages evt kan voorkomen. Stage begleidster heeft hele fijne onderlappen, erg lang kun je paar keer om been wikkelen en vrij hoog. Merk is die met de 3 paarden hoofdje in wit rood en groen (hoe heet die ook alweer?)
Nou ja, jullie mening hierover graag, of ja gewoon adviezen, ideeen etc allemaal welkom!!