op een shire op de Olympische Spelen lol lol lol. Kortom het is hier altijd 'feest' vanwege de verschillende zienswijzen...Wie weet meer???? Leuke filmpjes om te bewijzen dat een shire dat ook kan?
Alles welkom....Thnx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

op een shire op de Olympische Spelen lol lol lol. Kortom het is hier altijd 'feest' vanwege de verschillende zienswijzen...
En andersom natuurlijk ook, dan lijkt de KWPNer zo'n breekbaar paardje
Luckey schreef:kijk eens op deze link http://www.sherwoodshires.nl/videoframes.html
ga er in Mei stage lopen. Hoop het er ook in *real Live* te zien...
heel veel plezier! 
het is en blijft een jury sport, en de mensen die daar zitten houden er nou eenmaal niet van. Maar dat neemt niet weg dat je samen heerlijk veel kan leren, en net zo lekker dressuur kan doen als op een KWPN'er. 
sherwood schreef:Natuurlijk kan een shire ook ver komen! Het is net hoeveel ervaring je zelf al hebt, en hoeveel tijd je er in steekt. Ze leren snel, maar sommige dingen duren wat langer, zoals buiging. Maar als ze het eenmaal kennen is het geen probleem meer. Max kan een paar passen piaffe, en als ik me niet vergis zei Irene, die hem de piaffe heeft geleerd, dat hij na een goed jaar oeffenen misschien wel klaar is voor de passage. Hij heeft er wel aanleg voor, het is alleen even de kracht vinden, er moet immers een behoorlijk gewicht van de grond komen. Maar met wat training gaat dat best goedkomen. Verwacht niet dat je ooit zo'n paard ziet op de spelenhet is en blijft een jury sport, en de mensen die daar zitten houden er nou eenmaal niet van. Maar dat neemt niet weg dat je samen heerlijk veel kan leren, en net zo lekker dressuur kan doen als op een KWPN'er.
En hijheeft gelijk hoor, ze kunnen alles. Ik ken iemand die er zelfs mee springt, en je weet niet wat je ziet (en voelt
) ik doe er dus dressuur mee, en ik ken er ook nog wat die er western mee doen. Goed een slyding, vraag ik me af of ze dat kunnen , maar de anhouder wint, en ze willen wel degelijk leren, dus dar zal het niet aan liggen.