Weatherbeeta Fusion winterdeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Weatherbeeta Fusion winterdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 21:45

Heeft iemand hier ervaring mee?

Waar voor het geld? Sterk genoeg? Schuren niet?
Of beter een andere deken kopen? Zo ja, welke (Rambo is mij te duur, moet wel betaalbaar zijn)

zobras

Re: Weatherbeeta Fusion winterdeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:37

Ik heb de Weatherbeeta Fusion stal deken en die is werelds. Zit erg goed en heeft een gladde binnenkant. Een kleine buikflap en een geisoleerde staartflap. Ik heb hem gekocht om mijn koude Pablo warm te houden en dat gaat goed.
Op stal heeft verder iemand de Fusion outdoor deken, maar niet zo lang en geen idee hoe die op lange termijn gaat houden.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 08:40

Ik heb deze deken gehad Verdrietig . De buitenkant is niet echt sterk en Special had er dan ook al gauw een scheur in. Ook de naden op de kont lieten al los.

Helaas is het materiaal zo dat de scheur ook niet meer te maken is. Voor mij dus nooit meer deze deken. Ik heb er niet eens 1 seizoen mee kunnen doen!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 12:57

Ik heb er dus eentje gekocht. Hoop dat deze wel lang meegaat. De afwerking vind ik goed. Inderdaad mooie gladde binnenkant. Ik hoop niet dat de deken snel scheurt. Hoe de pasvorm is weet ik nog niet, heb de deken nog niet op het paard gehad.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 07:55

Niemand meer ervaringen? Of de deken toevallig laatst gekocht (is in de aanbieding bij Divoza)? Knipoog