hoe lang gaat een pikeur broek mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

hoe lang gaat een pikeur broek mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 21:36

Ik heb ongeveer een half jaar geleden (kan iets langer zijn maar niet veel) geleden een hele mooie pikeur rijbroek gekocht van 140 euri en die valt gewoon nu al uit elkaar Huilen Bij het kruis is er op de naat een gat in gekomen en bij het rondgenaaide zitvlak zijn er allemaal draaitjes aan het los laten (zal ik even een foto van maken)

Ik baal hier echt heel erg van want voor een broek van 140 euro verwacht ik toch wel dat hij iets langer mee gaat als een half jaar, zelfs mn eurostar van meer als de helft goedkoper ging een paar jaar mee.

Kan ik hiermee terug naar de winkel of schiet ik daar niks mee op?

Voor de rest is hij nog helemaal mooi van kleur en niet versleten ofzo, toont ook geen slijtplekken ofzo.

__Nathalie__

Re: hoe lang gaat een pikeur broek mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 21:44

Het is niet echt heel duidelijk maar hier zie je dat er steeds een stukje tussen zit waar geen draadje meer zit. Draadjes zijn gewoon aan het los gaan Huilen

Afbeelding

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:46

dat hoort niet nee!

ik heb verschillende pikeur broeken en die zijn allemaal nogsteeds mooi en zien er als nieuw uit

alleen mn witte rijbroek daarvan ging op 1 plaats het stiksel bij het leer los, bleek dat dta kwam omdat daar tijdens t maken op dat punt de draad op was en er met een nieuwe draad verder is gegaan, broek is teruggestuurd geweest en is perfect gemaakt(of ik heb een nieuwe gekregen maar volgens mij niet, ze hebben t onzichtbaar en heel netjes hersteld, al waren het maar 2 losse steekjes, na 3x dragen vond ik dat niet kunnen!)

Ik zou dus zeker teruggaan naar de winkel!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:47

Mn zus heeft er een van een paar jaar oud, die is nog gewoon goed... ik zou als ik jou was gewoon naar de winkel teruggaan!!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 22:04

Als ik terug ga naar de winkel denken jullie dat ik dan een kans heb dat hij gemaakt word of dat ik een nieuwe krijg?

Ik baal er echt gigantische van, had ik eindelijk een keer geld om een mooie dure rijbroek te kopen krijg ik dit Huilen

Ik ben wel vaste klant hier bij de ruiterzaak dus das misschien nog een voordeeltje maarja ik ben zo bang dat ze na een half jaar zeggen dat het me eigen schuld is ofzo, kan het natuurlijk altijd proberen maar denken jullie dat ik ook een kansje heb dat er wat mee gedaan word?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:40

bij mn witte rijbroek kreeg ik een jaar garantie, moest ik wel t bonnetje bewaren, en die is dus zonder problemen kosteloos gemaakt(en er werd niet eens anar t bonnetje gevraagd)
ze hebben m terug gestuurd naar Pikeur.

Denk dat jouw ruiterzaak de broek ook naar Pikeur terugstuurd, en die zullen hem dan opnieuw stikken denk ik, maar gewoon proberen bij je ruitersportzaak!

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:42

Gewoon mee terug gaan met die broek,Pikeur heeft goede service!
Ik heb zelf ooit een pikeur broek gehad waar stiksel los liet en heb keurig een nieuwe gekregen!
Wel vragen of ze hem op willen sturen naar Pikeur!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 22:42

En hoe lang blijt hij dan weg als hij op gestuurt word?

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:45

half jaar? zeker teruggaan!
doen ze meestal niet moeilijk over bij de winkel, ze sturen het meestal op naar de fabriek.
hoe lang hij wegblijft weten ze bij de winkel ongeveer wel.

en hoe lang een pikeur broek mee gaat? mijn oudste (en eerste pikeur) is bijna 2 jaar. ik heb er nog 3 van pikeur die wat jonger zijn en die zijn ook nog allemaal goed, alleen bij degene die ik het laatst heb gekocht krijg ik wat pluisjes Huilen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:01

ik ben mn broek een week of 2 kwijtgeweest toen ie naar de fabriek terug ging, ligt er ook aan hoe druk t bij de fabriek is, en hoe snel de ruiterzaak hem opstuurd

Chipz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:06

He dat heb ik ook!!!!! Ik heb volgens mij dezelfde broek. Heb ook op die plaatsen losse stiksels en ook bij de knieen. Heb ze gewoon weer gemaakt. Een blauwe broek van Pikeur die ik heb, is nog steeds perfect en die is zelfs ouder. Waarschijnlijk niet zo'n best model geweest.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:29

Breitling schreef:
de naat

De naaD?!

Ik zou hier mee terug gaan. Mijn broeken van Pikeur gaan langer mee. Laatst had ik de rits kapot, ik mocht hem gratis laten vervangen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 23:39

KarinvdM schreef:
Breitling schreef:
de naat

De naaD?!

Ik zou hier mee terug gaan. Mijn broeken van Pikeur gaan langer mee. Laatst had ik de rits kapot, ik mocht hem gratis laten vervangen.

Sorry ik ben niet zo goed in dt en weet soms niet hoe ik een woord moet schrijven Bloos

Nou ik ga zeker weten terug, misschien morgen wel als mijn moeder tijd heeft om mee te rijden en ben benieuwd wat ze er mee doen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 23:40

Chipz schreef:
He dat heb ik ook!!!!! Ik heb volgens mij dezelfde broek. Heb ook op die plaatsen losse stiksels en ook bij de knieen. Heb ze gewoon weer gemaakt. Een blauwe broek van Pikeur die ik heb, is nog steeds perfect en die is zelfs ouder. Waarschijnlijk niet zo'n best model geweest.

Die van mij heeft het idd ook bij de knieen.
vind het niet echt normaal voor zo'n dure broek Boos!

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 10:08

Mijn pikeur leeft al 3 jaar en nog steeds helemaal puntgaaf dus ik zou er maar mee terug gaan.
Ook al sturen ze je met lege handen naar huis dan heb je het in elk gevalgeprobeert.
Mijn ervaring is dat ruitersport zaken veel aan service doen dus al jij niet tevreden bent over je broek dan is er vast wel iets te regelen.