We gaan er alleen heen als Ivy een vriendje of vriendinnetje krijgt, want ze mag dan in de winter bij wijze van uitzondering overdags wel naar buiten (in de wei)
Maar mijn moeder vind het zielig als ze alleen moet staan en daar heeft ze wel gelijk in.
Ivy is dus nog maar alleen omdat toeter is overleden.
En daarom was ik een beetje aan het zoeken naar een nieuw vriendje/vriendinnetje die niet al te groot is/wordt.
Op marktplaats had ik een vosbont merrietje gevonden die in april 2004 geboren is.
Ik kan er helaas geen e-mailtje naar toe sturen, want het e-mail adres is niet van de eigenaren van de pony.
Hieronder heb ik een foto van haar gezet en ik wil graag weten wat jullie van haar vinden.
Ik kan er natuurlijk wel een bod op doen, maar daar houd ik eigenlijk niet zo van.
Want het is toch een levend wezen, ik heb haar dus nog nooit in het echt gezien en ik vind dat je dan niet kan oordelen en een prijs kan bepalen.
Maar wat zouden jullie voor de volgende pony (die van april 2004) over hebben?
Dit is wat er in de advertentie staat:
Merrie Veulen
Geb. April 2004
Wordt Ca. 80 Cm
Vader: Bonte, 82 Cm
Moeder: Koffievos, 87 Cm, Dochter Van De Zandkamp
Geen Papieren
En dit is de foto:

Ook had ik nog een andere merrie gevonden op marktplaats.
Zij is ook vosbont, maar 1,5 jaar oud (word er gezegd, maar ze lijkt mij veel jonger)
Op deze pony is al een bod gedaan van 200euro.
Daar had ik een e-mail naar toe gestuurd, maar die mensen hebben nog niet terug gemaild.
Ik kan natuurlijk bellen, maar ik wil graag jullie mening weten.
Naar welke pony zouden jullie eerder bellen?
Dit is wat er in de advertentie van de 1,5jarige staat:
Te koop zeer klein mieni ponytje is anderhalf jaar oud vos bond hellemaal mini gevokt het is een merie super klein voor meer info bel 0653259656
En de foto:

Welke vinden jullie het leukste?
Voor welke zouden jullie gaan? en wat zouden jullie voor de merrie van april 2004 geven?
Ik hoop dat jullie reageren....