Maandag moet ik om 10.30 met Jukebox in "Utrecht" zijn. Maar waar in Utrecht? Ik weet ook niet hoe het heet daar. Is er iemand die mij het adres kan geven?
Ik weet niet precies waar de kliniek zit, maar als je van de snelweg de afslag "Uithof" neemt en dan na een tijdje op de Uithof zit, moet je alsmaar rechtdoor rijden. Aan het einde moet je naar links, rechts en weer links, na een paar meter zie je de faculteit Dierengeneeskunde. De kliniek zit geloof ik in de straat van de faculteit.
Inderdaad, op de snelweg afslag uithof, dan borden universiteiten terrein en dan borden diergeneeskunde, dan ga je onder een grote poort door met een leeuw er op. Met je trailer mag je echt voor de deur gaan staan, dus niet gelijk links gaan als je onder de poort door bent, nog even rechtdoor rijden Succes!
Je kan ook het UMC aanhouden. Verder is het idd de enige school waarvan de gebouwen aan beide zijden van de weg worden verbonden doormiddel van een brug, doet mij altijd denken aan zo'n wegrestaurant-idee