premiere onderdekens/dekens

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

premiere onderdekens/dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 12:59

wie heeft ervaring met de onderdekens van het merk premiere/of de gewone dekens wat zijn de voor en nadelen van dit merk??gr emaartje

en wie heft dit merk... Knipoog

TeamSpirit

Re: premiere onderdekens/dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:11

ik heb een zweetdeken met hals van premiere!
was maar 25 euro en hij is echt super!!
goeie pasvorm ook!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:14

ik heb gisteren via piaffe een premiere deken met hals binnengekregen van fleece. voelt goed dik aan, pasvrom lijkt me ook goed. morgen komt hij voor het eerst op een paard te liggen.
hij kostte idd maar 25 euro

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:43

Ik heb een regendeken van premiere. Maar ik vind hem bij de borst niet zo goed aansluiten en de bilriemen moet je best laag vast maken. Verder is ie wel waterdicht Haha!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 13:46

niemand die er toevallig een onderdeken van heeft of die kent??

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 14:09

Geen onderdeken.
Ik heb er wel een wollen zweetdeken met hals van en een wollen uitstapdeken.
Waar ik wel tevreden over ben. Knipoog

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 14:12

Ik heb de onderdeken net gezien op piafferuitersport. maar ik vind hem er nogal "niet degelijk" uitzien Bloos
Er zitten naar mijn mening ook niet genoeg sluitingen aan, alleen een inhaakborstsluiting. zo'n inhaaksluiting gaat bij mij altijd snel los en ik heb er ook liever nog buiksingels en bilriemen aan zitten. Ik zou dan eerder voor de HH kiezen die erboven staat, kost misschien wel wat meer maar ik denk dat de kwaliteit wat beter zal zijn.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 14:15

xxappiexx schreef:
Ik heb de onderdeken net gezien op piafferuitersport. maar ik vind hem er nogal "niet degelijk" uitzien Bloos
Er zitten naar mijn mening ook niet genoeg sluitingen aan, alleen een inhaakborstsluiting. zo'n inhaaksluiting gaat bij mij altijd snel los en ik heb er ook liever nog buiksingels en bilriemen aan zitten. Ik zou dan eerder voor de HH kiezen die erboven staat, kost misschien wel wat meer maar ik denk dat de kwaliteit wat beter zal zijn.

D'r staan nog wat meer onderdekens op hun site zie ik net, die van BR en Bon geste zien er ook wat degelijker uit en kosten wat minder dan de HH. Ze staan niet bij "onderdekens" maar ik gebruik ook eem staldeken als onderdeken, werkt prima.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:04

ik heb de zweetdeken met hals.. was maar 22 euro en gaat nu al een maand of 2 mee.. neemt goed zweet op en een fijn stofje (dik fleece)

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 16:11

zie inderdaad nou pas dat de onderdeken op piaffe ruitersport t ekoop is voor maar €24,95 nieuw...nu koop ik een tweedehandse voor €20,50 incl verzenden een nacht op gehad...... Clown

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 17:17

Ik heb een zweetdeken van premiere, hij was 19,50. Het enige nadeel eraan vind ik dat het fleece best wel snel gaat pillen.
maar ik vind de kwaliteit wel goed vergeleken met de prijs Ja